Follow my blog with Bloglovin

torsdag 10 februari 2011

Fredagsmys

I morgon är det äntligen fredag!
På fredagskvällarna lagar vi oftast något smaskens och dukar lite enkelt...
Tallrikarna är i stengods och heter Denby. Jag fick dem när jag fyllde 30.
Inga jag skulle valt idag direkt....Mina nuvarande favoriter är alla loppisfyndade vita tallrikar med snirkliga kanter. Men jag tycker om att använda olika efter humör..;)
Sonen tränar varannan fredagkväll så det är inte alltid hela familjen sitter samlad.
men det är bra mysigt...eller hur??
Alla bubblar o pratar i munnen på varandra, skratten klingar och alla slappnar av..;)
Hur har ni det på fredagkvällen?
Pizza framför tv´n eller värsta gormémiddagen...
Kraaaam Katarina

3 kommentarer:

  1. Ditt dukade bord ser verkligen inbjudande ut :).

    Här blir det också något litet gott på fredagar, ibland även pizza men då hemgjord. Mer energi o tid lägger vi på helgmaten. Vi gillar ju båda att laga mat.

    Varm helgkram till dig o de dina

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har dukat. Mysigt.... Hos oss varierar det. Är vi hemma samtidigt så blir det något gott till fredag och lördagskvällen... är jag själv hemma blir det en macka :) en trevlig helg hoppas jag du får! KRAM

    SvaraRadera
  3. Mysigt ser det ut!Ja vi äter nått gott.Sen tittar vi på Tv eller film i sängen skönt att bara slappa!Lördagen däremot åker vi gärna bort eller bara myser då med :-)
    Trevlig helg!
    Kram från mig!

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥