Follow my blog with Bloglovin

torsdag 11 september 2014

Esprit i garderoben

Godmorgon!
Jag börjar få riktig höstfeeling och skulle verkligen vilja uppdatera min garderob lite.
Ett av mina favorit märken är Esprit.
Jag tycker de har en ren och klassisk stil på sina kläder.
Sedan tycker jag att de verkligen kvalitetsmässigt lever upp till sina priser.
Jag satt och lekte lite och kollade vad jag mer än gärna skulle beställa hem därifrån.
Jag har ingen röd tråd i min garderob och skulle verkligen vilja att plaggen
 jag har gick att kombinera lite mer kors och tvärs...

 Rutigt och stickat....jag äääääälskar rutigt.
Byxor, kjolar, blusar och jackor..allt i en skön mix.
Det här är plagg jag skulle vilja ha på jobbet.
Jag som jobbar på kontor vill gärna känna mig lite fin samtidigt som det ska vara bekvämt.
Ni hittar deras fina webshop
 HÄR.
A-linje formade kjolar är bra när man som mig har kraftiga lår man vill trolla bort.
Jag hittade en jätte fin sida som heter
Din Stylist
Där kan du läsa om allt från vad man passar bäst i då man har en viss kroppstyp till vad som bör finans i en basgarderob eller olika dresscode.

 Den här klänningen dog jag lite när jag såg...
ååååå...åååå så snygg...och mysig och skön och och och..
har en stor VILL-HA-STÄMPEL på sig.
Så snygg med endera smala jeans under eller bara tjocka strumpbyxor
 en bylsig scarf och snygga stövlar.
Å det här då!!
Hur snyggt är inte det här!!
Jag tänker konferens på dagen och middag på kvällen.
Här skulle man kunna välja samma skor om man har ett par riktigt sköna 
Vill man tuffa till klänningen tar man en skinnjacka till annars blir det ju snyggt med en sjal om axlarna om man fryser.
Å ser ni!! de har inredning också..;)
Synd att man inte kan köpa allt man vill ha...
Men önska sig kan man ju...och kanske köpa litegrann..
lite då och då....
Ha en bra dag!
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Men hallå vad mycket fint du visar. Jag gillar också stickat. Kanske man skulle kika in där... Kraam Pia

    SvaraRadera
  2. Många av plaggen har verkligen "vill-ha"-faktor. Speciellt den stickade randiga känningen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Snygga tips! Jag hoppas på en shoppingtur på stan i helgen:).
    Det är mycket man vill ha, gråa jeans och en blus/tunika och en klänning som den du visar skulle vara perfekt:)
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt! Önskar jag jobbade på kontor så jag kunde gå så fint klädd varje dag, för jag älskar att ha snygga kläder.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Mycket fint där du! Många saker jag skulle kunna tänka mig!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥