Follow my blog with Bloglovin

onsdag 3 september 2014

Jag stampade i golvet så stället stängde...;)

Godmorgon!

Jag antar att ni sett bilder från detta event på många bloggar nu och börjar bli lite trötta...;)
Jag ska inte trötta ut er med så många fler...
Jag provade ju som sagt kamerainställningar så så värst många bra fick jag inte.
Hur som helst så fick vi ju lite tid innan middagen att fräscha till oss och i rum 233 hade vi lite förfest innan middagen. Ett fasligt bubblande och babblande innan vi i gemensam trupp promenixade några hundra meter tillbaks till Klara Hall och en super god 3-rätters middag.
Jag knep platsen mitt emot ena värdinnan så där satt jag flera timmar 
och sörplade rosé, fnissade och hade så trevligt.
Lena är ju en sån där härligt glad prick ♥
Vi var ingen stor skara som var med och "stängde" stället men uj vilket drag vi fick till.
Söta Anna knep tag i mikrofonen och rev av en låt och jag som hade nya skor...
Ja jag trodde plötsligt att jag var världsmästare på att steppa..
haha...ojojoj...som värsta rivverdance..;)..
..hmmm..eller nåt..;)
Tur att vi inte var i någons vardagsrum och jag törs inte ens tänka på
 vad de stackarna som jobbade där tänkte...
Tillslut var vi i alla fall tvungna att gå och kanske var det därför 
fina Linda så glatt vinkade hej då..;)
hahaha...
Snygga snygga Helena
Vi hann inte prata så mycket men det gör inte så mycket för vi bor ju rätt nära.
Vi ska luncha i morgon och prata ikapp..;)
Jag är så glad att jag har dig vännen!♥
Så var det det här med goodiebagsen...
Jag ska fota innehållet ikväll så får ni se rubbet på en gång..;)
Så vi ses igen lite senare!
Kram Katarina

8 kommentarer:

  1. Todeloooo!
    Ha ha ha, ja det var en dans som hette duga;-) Jösses vilken film jag har i min mobil!!!! Jag skrattar här för mig själv så jag nästan ligger dubbelvikt;-) Ja, det är skööööönt att släppa loss lite ordentligt ibland;-))))
    Jag är hemma idag med, tror jag blir hemma i morgon med, känner mig inte pigg än.
    Jättejobbigt att vara sjuk just nu så klart när det är helt galet på jobbet och nån annan får ta ens pass..:( Men vad gör man liksom?? Kan ju inte sitta i telefon ändå.. Om de inte vill ha nån dålig kopia av Bonnie Tyler eller nått..;)
    Nu ska jag ta o hoppa ner i duschen så man känner sig lite fräschare iaf.
    Ha de gott pinglan!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt att se innehållet som alla pratar om :)

    SvaraRadera
  3. Hihi, den steppdansen skulle jag velat se:). Och så är jag nyfiken på goodiebagen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Tröttisen, alltså jag, hade redan gått och lagt sig när ni slog klackarna i taket. Men hade jag vetat det skulle jag helt klart velat vara med :-).
    Goodibagsen, ja, de innehöll massa fint.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Jo, många bilder har jag sett och det verkar som om ni haft det riktigt superduperbra! :) Lite avis är jag allt....ok...mycket avis då! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hahaha, the stepqueen alltså??! Precis som det ska va! Härligt att det blev så skoj, kramis <3

    SvaraRadera
  7. Hahaha, jag ler fortfarande åt de där sista timmarna! Jag skulle nog mera vilja kalla den där dansen för flamenco-/riverdance. Hahah, ja just ja, luftgitarrandet på benet kom jag på nu, hahaha. Underbart. Det var nog det enda som maken refererade eventet med till dottern via Facebook på natten när vi kom hem. Typ, "det var sånt drag på brudarna så det var till och med en som spelade gitarr på sitt eget ben". Tack för den showen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Underbart att läsa detta inlägg... Sprider glädje! Ni verkar ha ha haft de fint.Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥