Follow my blog with Bloglovin

måndag 3 november 2014

I ett av paketen...

....jag fick av Tina fanns en fin sjal från Ruthiga Emma.
De har en superfin webbshop som du hittar här.

Bara det fina pappret gjorde ju så det vattnades i munnen..
hmm...kan man säga så om icke-ätbara saker??
 Tyckte jag var väldans smart som passade på att bli fotad i den där vid havet i Tylösand.
Att det blåste halv storm gjorde ju bara att sjalen fladdrade lite snyggt sådär..;)
Jag älskar sjalar och halsdukar.
Förutom att man fryser ihjäl om man inte har en
 är det ju ett billigt sätt att variera sig på.
Ha en härlig kväll!
Hit kommer rörmokaren för att proppa rör i blivande tvättstugan..;)
Kram Katarina

10 kommentarer:

  1. SÅÅ snygg sjal! Förstår att du blev glad :) Och vad härligt det ser ut på bilderna med havet i bakgrunden, älskar det... Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Hej fina!

    Så snygg sjal!
    Förstår att du blev superglad:)

    Ha en go kväll tillsammans med rörmokaren! (hm hur lät det;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefin scarf som passade dina varma färger jättebra!!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Tuffa brallor också.Sjalar och halsdukar är ett måste här, fryser så in i vassen, (hmmm fast jag inte är vid havet..) om halsen Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Snygging där!!
    Passar dig jättebra, superfin sjal:)

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Härliga havsbilder! Själv gillar jag inte sjalar.. känner mig instängd och får lite klaustrofobi-känsla.. ;) Men är det vinter och riktigt kallt, då måste jag.. :-)

    SvaraRadera
  7. Snygg sjal på snygg tjej!
    Du skulle skratta om du såg oss nu...Theodor och jag. Den bortskämda lilla killen ligger på en bädd på bordet jämte mig och kikar när jag skriver;) Han har fått sin kvällsmassage som han alltid vill, då kommer han och hoppar på mig och ska upp i knäet för kill på ryggen! Vilka små godingar de är;))

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Snygg sjal på snygg brud! Kul med oväntade presenter. Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥