Follow my blog with Bloglovin

lördag 22 november 2014

Måste man så måste man..;)

 Hallå där alla lördagsglada!
Har ni det bra?
Här hemma händer det spännande grejer i dag men ni får tåla er lite till 
innan jag berättar vad det är...;)
Jag ska snart in till stan och bli fin om tassarna och senare i eftermiddag ska vi ju iväg på
18-års partaj med hela tjocka släkten.
♥♥♥
När jag var på Nice härom dagen kunde jag inte låta bli två söta ljusstakar från Cozy room.
Det fina lilla myrtenträdet slet jag till mig då jag köpte
mikrolunch på Ica tidigare i veckan.
Jag och växter....suck...

  En liten stjärna utan ljus passade ju så bra till och Nina som äger Nice sa att
Det här är faktiskt inte att shoppa!!
Nä för sånna här ljusstakar måste man ha!
Å måste man så måste man...eller hur?!!
Ha en tipptopp lördag nu!
Kraaaaaaam Katarina

12 kommentarer:

  1. Japp så är det! Det är ju bara "måste-ha-på-direkten-saker"...jättefina!
    Ha en skön lördag!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Fina stjärnor, kanske löper några jag med imorgon då jag ska dit :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. süße dekoration!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  4. Hej,
    kika gärna in på vår nylanserade webshop - www.lantligtivitt.se

    Kram

    SvaraRadera
  5. Supersnygga ljusstakar! En idé för vardagsrumsbordet börjar växa fram:)
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vilka superfina stakar....Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Åhhhhh, dom ljusstakarna var ju asläckra rent ut sagt :).
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Jättefina ljusstakar!
    =)
    Kram och hoppas ni har ett härligt partaj!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Det syns att det var måstekänsla över dessa stjärnor.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Jamen det är klart. Såna där fina stjärnor måste man ju ha, så fina som de är!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥