Follow my blog with Bloglovin

torsdag 8 januari 2015

Badrock från Lexington


Goooooodmorning!
I natt har jag sovit som en prinsessa...
Mannen är bortrest å jag brukar sova bra då...fniss...
...fast det säger jag inte högt så nån hör....;)
En av julklapparna jag fick var en vit tjock härlig badrock från Lexington.
Jag hade önskat mig en i frotté från Hemtex men maken slog på stort han...;)
Jag älskar den tjocka kvalitén som för känslan till ett lyxigt spahotell.
Man säger ju ofta..
-Men inte vitt!!! det blir ju så skitigt!!
Vadå?????
Svart blir ju precis lika skitigt..bara att man inte ser det.
Jag är tex stornöjd med våra vita handdukar i badrummet.
Vi byter flera gånger i veckan så de är rena och fräscha.
Precis som på hotell.....en billig vardagslyx tycker jag.
Den tokigaste kommentar jag någonsin fått i ämnet "vitt eller inte" är då vi skulle skaffa hund...
-Men ska ni verkligen ha en vit hund??
-De blir ju så skitiga!!

Haha...jag dööör av skratt...vilken helpuckad kommentar!!
En svart, eller brun, orange eller blå hund blir ju precis lika skitig den....
...bara att du ser det ju inte förns du har smutsen i soffan.
Näpp bäst att jag skyndar mig i väg till jobbet... så det blir kväll någon gång...;)
Ikväll ska nämligen Helena Köhl och jag iväg på första stylinguppdraget.
Såååå spännande..;)
Kram Katarina
Ps. jag har förstått att det kanske mest är jag som ser förändringen på mina bilder. Det blir kanske så då det inte funkar som man är van...så jag ska inte tjata mer om det..;)

14 kommentarer:

  1. Heeej gullfia!!
    Va sööööt du är i din morgonrock!! <3 <3
    Jag hade en sån jag med och den är ju superskön. Men jag fryser ju som en tok och måste ha en om räcker ända ner till tårna typ;-) Så vi sålde den.. Ja, tänk, det finns de som köper dem begagnat med;-)

    Duuuu, TACK!! Alltså du ska veta att tårarna trillade här igår när jag läste dina fina ord.
    Som berör och gör mig varm ända in i hjärtat.
    Så jag är sjukskriven tom siste februari, men den här gången trodde inte läkaren själv att jag var klar då och han skulle tala med den terapeuten jag går hos om hon kan reda ut allt jag går igenom nu.
    Post traumatisk stress är det. Som en reaktion på allt...
    Jag fick lite smärtstillande och jag fick även antibiotika mot utslagen i ansiktet.

    Så tack för att du är just du!
    Nu ska jag baka en kaka till på lördag då loppan fyller tio år!!
    Ha en fin dag vännen!
    Massa kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Den var fin, och vitt har jag inga problem med.
    Just morgonrockar får gärna vara så där lyxigt
    mjuka och sköna så man kan drälla runt till lunch
    om man känner för det. Idag gör jag det.
    Ha en fin dag vännen
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Himmel så fin morgonrock o så skön den ser ut, åker upp på min önskelista med en gång. Spännande med ert första uppdrag, men det fixar ni galant så duktiga ni är båda två. Här spöregnar det idag så det blir en mysdag framför brasan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. God morgon!
    Håller med dig helt och hållet =)
    Har hört samma sak när vi pratat om att skaffa en Westie och visat bilder på den rasen.
    Kommentarer ha kommit som: ååååååå så söt, ser busig ut men VIT päls blir inte den väldigt smutsig.
    Jag har svarat som du, blir väl inte mer smutsigt med vit päls än med någon annan färg på pälsen.
    Gör mycket med vita handdukar i badrummet för här vet/ser man att det är rent.
    Lycka till på ditt första uppdrag, blir spännande att läsa om det här =)
    Ha en fin dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Godmorgon söta du. Underbara bilder i ett underbart badrum. Vitt är väl underbart. Ser man smutsen så vet man ju att det måste tvättas nu. Det är ju för härligt att du bjuder på dessa bilder av dig själv. Här hos mig skiner solen från klarblå himmel och jag ser ju att mina fönster är "alldeles blanka och frächa" hi hi. Men vad gör det. Ha en underbar dag och lycka till ikväll. Kram Inger .

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag hittade din blogg för några veckor sedan och har sen tittat in nästan varje dag. Du har ett väldigt fint hem och ett inspirerande sätt att vara och visa upp det! Tack! Blir många besök hos dig framöver!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Då är du varmt välkommen..;)
      Kram

      Radera
  7. Du har så alldeles rätt så... Man ser inte skiten bara när det är svart!! :)

    SvaraRadera
  8. Haha..Å jag som har tre hundar...alla vita med bruna fläckar :) Blir de bara fläckvis skitiga tro ?? :) Ja jösses. Älskar också vita handdukar o badlakan. För övrigt så älskar jag ditt badrum också.. Kram från Värmland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jamen det blir ju spännande då de ska badas...
      Jag älskar med mitt badrum...skönt att man inte tröttnar på riktigt allt..;)
      kram

      Radera
  9. Jättefin morgonrock! Visst är det fräscht med vitt och annat blir ju också smutsigt som du skriver. Lycka till med stylingen! Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Jag säger jaaa till vitt! Det är så fräscht, blir det smutsigt är det bara att tvätta och byta. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Men vilken snygg morgonrock, han kan sin sak Mr M och nu när du har så fint badrum också, så måste det ju kännas att du bor på lyxigt hotell varje dag. Hoppas stylingen gick bra?!
    Kram helena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥