Follow my blog with Bloglovin

torsdag 8 januari 2015

En trevlig kväll på flera sätt..;)

Hallå i sena kvällen...
Kikar in med en snabb bild på min lilla soffbuse.
Helenas och mitt uppdrag gick jätte bra.
Det var bara ett första besök i kväll då vi gick igenom vad som ska göras.
Själva stylingen gör vi på onsdag då det ska fotas.....;)
Ååå vad det här är skoj och ååå vad Helena är en härlig person.
Jag är så tacksam att jag får möjligheten att jobba tillsammans med henne.
Vi avslutade med en kopp kaffe och en massa babbel hemma i mitt kök.

Nu i kväll har jag och min finaste dotter haft egentid och ätit och babblat och skrattat.
Såååå mysigt det med och ååå vad vi behövde det nu.
Älskar den ungen så det gör ont!

Men nu landar vi här i soffan, jag o bustrollet.
Kram på er!

12 kommentarer:

  1. Herregud vännen, vad du är flitig vid bloggen! Två inlägg idag!? ;) :)
    Hm, jag har nog inte fattat riktigt... jobbar du med styling, eller fotografering också nu? Eller....? ;) Jag har missat nått ;)
    Din morgonrock är ljuvlig! Jag och mannen har "budgetvarianten" från Hemtex ;)
    Kram och god natt!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis och vad roligt att allt känns så bra och rätt. Mamma- barntid är ju så härligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Nuuu är jag äntligen uppdaterad här ine hos dig!! Okej - lite feedback efter min genomläsning: stort grattis till ditt nya extraknäck, vad kul!! Du kommer att vara lysande! :) Och du - vad fint du hade det hemma över julen, jag tycker det är härligt att du låter julen vara röd - love it! För ig är den för alltid röd <3 Kram snygging!!

    SvaraRadera
  4. Det låter som om du är lycklig och tillfreds med livet :)
    Guuuud så skönt, jag gläds verkligen med dig!
    Mys i soffan nu!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Sååå mysigt med den där tiden tillsammans <3
    Tyra har lekt med en kompis idag, men sen hade vi en liten stund tillsammans ikväll.
    Bäst är den där mysstunden när hon ska sova. O nu sover hon ju hos mig när pappan
    är i Boden o jobbar;-) Då kryper vi ihop och du må tro jag somnar före henne.. O så ryker jag till du vet som man gör innan man somnar ibland. "Mamma, du får inte göra så jag blir så rädd.." Men jag kan ju inte hjälpa det;)
    Sov så gott nu smulan!!!!
    Det är dax för mig att krypa ner hos den lilla varma goa tösen i vår säng <3
    Kraaaaamar Anna

    SvaraRadera
  6. PS: Va kul att det gick så bra på uppdraget, sååå härligt!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Säger som Maria... Åh, vad kul med styling-uppdragen. Tar Ni med eget material själva eller använder ni "bara" kundens?
    Mysigt med egentid och en massa babbel! Du, den morgonrocken såg ju suuuuperskön ut!
    Önskar Dig en härlig fredag, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Hej ! Härligt med spännande uppdrag. Jag har aldrig kommenterat i din blogg förut - men måste säga att du verkligen är en energisprudlande kvinna. Jag läser varje dag (minst). Dina inlägg och bilder är så trevliga och går rakt in i hjärtat. Du bemöter verkligen ALLA så fint. Dessutom är jag hundägare och tycker så mycket om din syn på hundar ♥ Önskar dig en härlig helg med massa inspiration. Lize-Lotte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååå hej!
      Tusen tusen tack.
      Jag blev rörd och tårögd av din fina kommentar som gick rakt in i mitt hjärta.
      Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Det värmer!
      Kram Katarina

      Radera
  9. Kul att du nu är igång på riktigt med stylingen! Kan tänka mig att det är pirrigt! Härlig relation ni har, du och din dotter!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Gud så roligt att ni är igång, du och Helena. Verkligen spännande!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  11. Hej,

    Kartor är vackert i heminredning. Själv har jag samlat på vackra antika kartor i flera år och ramade in dem när vi bodde i Italien fär där är det superbilligt att rama in allt. I huset i Florida hade vi ett rum som vi kallade the map room för där hade vi fulla väggarna med vackert inramade antika kartor, och det var så old world colonial pampigt på något vis. I mitt svenska hus spred jag ut kartorna lite och det blev också fint. Ett tips är att köpa kartor när man är ute och reser då varje stad brukar ha affärer där man säljer antika kartor. Nu är jag på jakt efter en antik karta över Kalifornien.

    Ha en toppen fredag!

    Kram, Anneli i San Diego

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥