Follow my blog with Bloglovin

fredag 6 februari 2015

Bara ett litet hej.....

Hej hej och hallå!
Bara kikar in som hastigast.
Bilder från modevisningen kommer.
Det blev så många så jag hinner inte riktigt få till nåt bra just nu.
Men jag lovar er att det kommer många fina bilder från en glammig och galet rolig tillställning.
Hemresan tog betydligt mycket längre tid än beräknat och kantades av felkörning mitt i rusningstrafiken i Sthlm och stor olycka på vägen så vi fick ta skumpiga småvägar i stället.
Så nu ska vi nog bara softa lite i soffan och lägga oss tidigt tror jag.
Ha en mysig kväll så ses vi i morgon igen.
Kraaaaam Katarina

3 kommentarer:

  1. Oj, lät som ett äventyr, ett ordentligt sådant. Felkörningar i El Stockholmo är ju oftast väldigt spännande och modevisningar likaså. Däremot så blir det kanske lite väl mycket äventyr med små skumpiga vägar. Mys ordentligt i soffan ikväll.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Så kul att se bilder från modevisningen, ser jag fram emot. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Godmorgon lördag :). Så spännande det ska bli att se dina bilder ifrån eventet :).
    Och vilka vackra vinterbilder du visar upp!! Jag kan tro att Sally-bus gillar att fara omkring i all snö.

    LördagsKRAM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥