Follow my blog with Bloglovin

tisdag 30 juni 2015

Pionår i år

Godmorgon på er!
Haha ni är ju för söta...tack för era gulliga kommentarer om klänningarna.
Det blev ju värsta omröstningen och jag tror den svarta i spets vann...
Så ja...kanske gör jag som ni säger och tar den...;)
En sak är i alla fall säker. Någon ny blir det inte...
Den här veckan ska jag nämligen skämma bort mig med annat.
Frissan o nagelfix på fredag och i dag...
I dag...ja alldeles nu snart ska jag göra något jag funderat på sedan innan jul...
..men inte riktigt vågat.....
Vi får se om ni får se....haha...om det blir bra..;)
 Något annat som är första gången här är att det är ett riktigt pionår..
Aldrig tidigare har jag kunnat plocka in bukett efter bukett utan att buskarna ser alldeles 
slaktade ut...
I hallen känns det ju extra bra med lite fräscha blommor...
Man blir ju liksom glad direkt då man kliver innanför dörren...
 Vardagsrummet är inne på sin andra bukett..
Tur att de slår ut lite olika...
 I köket står de också och sprider sin underbara doft...
Nähä hörni....
Nu måste jag susa iväg...
...tralalalallaaaa...ha en toppendag!
Kram Katarina

1 kommentar:

  1. YES! Den svarta blir du superfin i! Bra val!

    Älskar pioner. Är sugen på att plantera en "stor bullig" vit pion. De i korall är också helt underbara. Men de klassiska rosa är ljuvliga. Vilken ska jag välja =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥