Follow my blog with Bloglovin

tisdag 18 augusti 2015

Att ha lånat ut huset.....


Hallå där!
Ni som följer mig på Instagram vet ju redan att vi är på semester i Side just nu.
Vi åkte redan i lördags men jag ville inte skriva det här på bloggen förns våra 
Ta-hand-om-huset-och-katterna-och-hunden-gäster flyttat in...
Det känns skönt att låna ut huset till några som verkligen tycker det är skönt att få komma ut på landet och andas lantluft och bara slappa vid poolen (om det nu är fint väder)
Att få låna ut det vi tar för givet till några som tagit semester för att få slappa och ta det lugnt...
Det känns fint det!
 Själva har vi bytt den här lugna poolen mot en där det är betydligt mer liv kan jag säga...haha...

Redan i Maj bokade vi in den här resan för oss 4 i familjen..
Så så himla mysigt att båda "barnen" ville följa med.
Vi har åkt med solresor till ett stort hotellkomplex i Side, Turkiet...
Och NEJ vi märker inte av några som helst oroligheter.
Vi gillar egentligen inte alls All Inclusive... det är ju fruktansvärt tråkigt att äta på samma ställe hela tiden... men för 5000kr per person har vi kommit hit med mat på planet, transfer och all mat o dryck så då slog vi till.... det enda vi förväntar oss av resan är sköna dagar i solen med en massa böcker och en massa kortspel...;)
Ni ska förstås få se några bilder härifrån senare...;)
 Så känns det ju extra skönt att veta att den här lilla bönan har det bra med..;)
Kraaaaam Katarina

4 kommentarer:

  1. Så underbart mysigt att åka med "barnen" . Även om vi har det underbart somrigt i Sverige just nu så är det ju lite annorlunda att komma bort och slippa alla måsten.Ha det alldeles ljuvligt. Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Jag hade kunnat flytta in hos er och haft en semestervecka i ert härliga paradis..
    Hoppas ni har det superduper.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ja, ni er ju verkligen ut att ha det suuuuuuperduper där nere:))
    O era inneboende kommer ju till ett paradis och resort där de kan njuta och må gott ett par dagar nu :)
    Ha de så himla gott!
    Å imorogn har jag en liten tävling hos mig ;-)
    Kram kram o natti natt!
    /Anna

    SvaraRadera
  4. De kommer absolut kunna njuta av poolen när man ser väderprognosen framåt, va fin den första bilden var , har inte sett poolen från det hållet förut, ser verkligen jättemysigt ut. Nä man kan inte ta för givet att ens vuxna barn vill följa med oss gamlingar ;) längre, fast om man betalar brukar det gå bra har jag märkt :-)
    Njut o ha det så gott i Side!! Kram Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥