Follow my blog with Bloglovin

lördag 5 september 2015

En hälsning från Vardagsrummet

 God lördag på er!
Hoppas ni har haft en fin början på helgen.
I dag kör vi lite vardagsrum så jag inte tröttar ut er med för mycket Gotlandsbilder...
Det är nämligen lätt att gå helt bananas med kameran här för ALLT är så otroligt vackert.
I dag ska vi fortsätta vår Fåröresa på cykel. Vilket underbart sätt att ta sig fram på!
Rekommenderas rekommenderas....
Men just ja nu var det vardagsrum.....
 Ser ni! Liljorna som Kajsa kom hem med då jag var sjuk, de blommar först nu....
...å Bokhyllorna har fortfarande inte fått några böcker....


Vår lilla nyklippta bäbis....saknar henne...
Det måste vara djurfritt i stugorna här, annars hade hon självklart fått följa med oss.

 Det var någon som undrade vad mattan från Rug Vista heter.
Jag minns inte det nu men jag ska kolla på kvittot när jag kommer hem...;)


Tusen tack för alla rara hälsningar ni skriver...
Här finns inget Wifi så jag får internetdela från telefonen. 
Jag är lite osäker på hur länge det räcker så jag vågar bara vara inne och skriva mina inlägg.
Å förresten har vi så späckat schema här...haahaaa...
Så jag hinner inte läsa bloggar å annat mys den här helgen...
Snart dags att starta dagens utflykter här....
Å jag kan säga att det börjar kännas i rumpan att vi cyklar några mil per dag....;)

Ha en härlig fortsättning på helgen nu!
Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Du har så snyggt och smakfullt i ditt vardagsrum. De platsbyggda bokhyllorna blev jättesnyggt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Finns bara ett ord - Vackert ! Väldigt smakfullt inrett i Ert vardagsrum, och Bruka har sååå mycket snyggt, att man skulle kunna fyllas skåpen. Nackdelen är ju att man inte får plats med de stooooora faten....
    Önskar Er en härlig lördag och cykeltur!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ni har så fint& mysigt hem. Blir så snyggt m bokhyllorna oxå. Mysig tur ni är på .
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥