Follow my blog with Bloglovin

torsdag 3 september 2015

Här är vi....



Hallå där!
Jag här är vi!!
Vi kom hit runt 02.00 i natt och då var allt svart så när vi vaknade i morse och klev ut
blev det en sån där wooooow-upplevelse...
Solen strålar från en klarblå himmel och T´s pappa har inte bara ett litet hus på Fårö...
Han har ju en hel stugby...;)
En underbar skogstomt och däruppe bland träden bor T och A
Här ser ni "storstugan"

 Å i ena änden av storstugan bor vi...
I ett eget litet krypin..
Alldeles perfekt med pentry och dusch...
Heeeelt löööööövley..;)
 Det här lilla huset ska bli bastu....
Å laga mat kan man göra på lite olika ställen på tomten..
 Nu har vi nyss suttit ute i solen och ätit frukost..
 Ååå nu packar killarna som bäst cyklarna med mat för nu bär det snart av..
Haha...jag som inte cyklat på en "riktig" cykel på ett år...
Jag kommer nog ha ont både lite här och där sen...
Men spännande ska det bli..
Att få följa med till deras pärlor....
Ha en fin torsdag!
Kram Katarina

2 kommentarer:

  1. Å så uuunderbart med en minisemester till vackra Gotland!
    Bara älskar öjn :)
    Önskar er en underbar vistelse där!!
    Åker till Gtb för konferens imorgon så jag hinner kanske inte skriva mer i helgen...
    Mycket nu...
    Njuuut vännen och ha en härlig helg!
    Massa kramar Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥