Follow my blog with Bloglovin

fredag 4 september 2015

Shopping i ingenmansland..



Godmorgon!
Jag måste visa er ett ställe vi hamnade på i går...
Just som vi cyklade som bäst...
Jag var ööööverlycklig att slippa den där blöta sanden...
.....kom vi plötsligt till en gårdsbutik där ute i ingenmansland..
Jag kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men såååklart stannade vi....


I ett hav av blommor parkerade vi....
 ...å välkomnades...

...av både stora o små.....;)



Å ser ni så underbart!
Mer ekologiskt än så här kan det ju inte bli!
Så fick vi svar på varför den lilla Icaaffären hade så ovanligt fräscha grönsaker...
De som äger Ica äger också den här gården.
  Å ser ni här då?
Jag bara älskar att man verkligen litar på folk...
Det finns hopp!!
Ser ni skylten där på väggen??
Så klart snodde jag runt snabbt som en vessla och fick syn på....
 ...växthuset....


 Ännu mer underbara saker....
Den helt underbara krukan och några små glasflaskor fick åka ner i min påse...
Å trots att cykelkorgen blev tyngre gick det lite lättare att trampa den sista halvmilen hem..
Tänk vad lite shopping kan göra!!
I dag är det lite mulet så vi hoppas vi kan ta oss runt på cyklarna och slippa regn.
Ha det fint!
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Nu hittade jag hit igen - så mysigt du har här!
    Trevlig helg till dig.

    SvaraRadera
  2. Men shit vilket ställe! Förstår din lycka!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Åh vilket mysigt ställe och det där växthuset skulle jag vilja ha! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Å din lyllos!!!!! Fårö denna oooootroligt vackra plats!!!!! Jag har aldrig varit på Gotland tidigare och vi kom hem i onsdags kväll efter att ha tillbringat 17 dagar på Fårö och dess omgivningar. Å jag är sååååå lycklig! Vi hade perfekt väder för sol, bad, middagar i solnedgången, utflykter och en massa cykelturer. Å vi är förmodligen tillbaka redan på nästa års semester; kanske att det kan bli en korthelg i Visby också under höstens gång. Njut så mycket som möjligt och ha en fortsatt härlig höst! Kramzi från Eva

    SvaraRadera
  5. You Lucky Girl... Förstår att det gick lätt som en plätt cykla hem efter en sån fantastisk utflykt.... Och... Vilka kap du fick med dig... Tack för att du delar med dig av allt det vackra.. Verkligen en Aha känsla bara av att se bilderna... Underbart! kram Rose-Marie

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥