Follow my blog with Bloglovin

torsdag 3 mars 2016

Det gamla fönstret

 Godmorgon!
Här fortsätter det dåliga vädret så i dag blir det nog bara några åk och sedan blir det lite 
stugkurareftermiddag...
 Hemma i badrummet är jag jag så glad att vi satte in det gamla fönstret.
 Att sätta in någon gammalt rustik detalj bidrar ju så mycket till den lite speciella och 
annorlunda känslan. Vårt fönster satt mellan hallen och matrummet i huset då vi köpte det. 
Då vi byggde ut huset togs det bort och ställdes undan i väntan på den perfekta platsen..

Å jag måste säga att en mer perfekt plats än så här kunde vi inte ha hittat.
Som en avgränsning mot toan.
Det har inga glas så inget putsande är det heller..;)

Ha en toppen dag!
Kram Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥