Follow my blog with Bloglovin

onsdag 2 mars 2016

After ski

Hallå på er!
Här står jag och kramar min nya kompis..;)


 Här har vi haft supertrist väder i dag med snöflingor som virvlat ner…

Jag bestämde mig för att skippa skidorna i dag och istället har jag,

syrran o Sally stretat upp o ner för

backiga vägar med den gigantiska utsikten man har när man går i fjällen…

För att liva upp sig lite då så gör man ju klokt i att gå på After ski..;)

Vi bor ju ski-in-ski-out men har ganska långt att gå ner till ”centrum” och pubarna där Afterskin är.

 I måndags gick vi ner och tog en buss tillbaka men i dag bestämde jag mig för att afterskia…

...hmm..eller ”afterstugkura” med vatten i glaset så vi bekvämt kunde åka bil i stället.




Det är tvära kast mellan inläggen här på bloggen..;)

Från solsemesterdrömmar tillbaks hit till fjällen…

Jag är så glad att de här två sötsnörena är med oss..;)

Hoppas ni har en härlig onsdagkväll!

Kraaaaaam Katarina

1 kommentar:

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥