Follow my blog with Bloglovin

onsdag 2 mars 2016

Sponsrad Video: Leona Lewis - Your Song - Full version

Hej hej!

Jag är ju visserligen på skidsemester men i dag virvlar snön ner så då kan man ju faktiskt 
tillåta sig att sitta inne o kura i stugan och drömma om sol och värme..;)



Man kan ju inte annat än längta efter sommar o solsemester oavsett vad man gör då man ser Fritidsresors nya lansering av nya hotellkonceptet Sensommar Resorts...

Alltså jag har verkligen ingenting emot barn då jag reser men eftersom vi inte har småbarn längre så måste jag ju erkänna att det här låter ju verkligen heeeelt underbart!

Lugnt, romantiskt, spa, gym, focus på hälsa och välbefinnande...
...21 olika hotell i olika länder att välja mellan..
...ååååååå...prixis vad jag skulle vilja ha....

Å så underbar musik och en fantastisk man på det...
Bättre kan det ju inte bli!
Jag kan se oss framför mig...hand i hand i solnedgången..
Skön massage sida vid sida....god mat och champagne....mmm

Visst längtar man när man ser en film som denna?
Kram Katarina

Inlägget är sponsrat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥