Follow my blog with Bloglovin

måndag 11 april 2016

Halvt hemmagjord pizza

Hallå på er!
I dag är jag i full färd med stylinguppdrag så nu sitter jag upplagen i en soffa på en restaurang 
och knattrar.....högst normalt va??!! Att man passar på att blogga lite på
den korta lilla lunch man har..;)
I alla fall så var det ju söndagsmyset jag skulle visa....;)
 Stort måste måste på tända ljus även fast det är ljust i rummet...
Å så delade vi en flaska riktigt gott vin för det var vi värda tyckte vi efter 
flera timmars slit där uppe i ladan...
...som förresten snart inte alls liknar nån lada längre utan som strax börjar se mer ut som 
att det ska bli ett rum där...;)
Till det där vinet bakade jag pizza....
...eller så där lite halvt i alla fall...
Jag klippte upp plasten runt degen och rullade ut den..;)
Så bara på med en massa smaskigheter...
...ååå swisch in i ugnen....snabbt och busenkelt...
Det gillar jag..;)

Så en sallad och lite extra skinka till så 
funkar det som vilken bästa bästa söndagsmiddag som helst!

Kram kram
Katarina

4 kommentarer:

  1. Vad himla härligt att få göra litenytta och sen dela en flaska och äta pizza!=) Härligt!!! Krm Jannice

    SvaraRadera
  2. Hello Catherine,I love pizza and wine.A salad is always a great idea.
    Have a nice day,Patricia

    SvaraRadera
  3. Pizzakit? ;) De brukar vi också ta till! Perfekt med färdig deg som man bara rullar ut och brer på såsen. Och så ett las gott rött till... toppen!
    Kram och ha en fin ny vecka!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥