Follow my blog with Bloglovin

tisdag 5 april 2016

Hemma hos Sofi

Hej hej!
Jag har ju tagit med er hem till fina Sofi en gång förut.
Det inlägget kan du läsa här
Himmel så fort det går med småttisar kan man se då man jämför Nils då och nu..;)
Hur som helst så var det ju i lördags det vankades brunch i den fina
röda villan strax utanför Örebro.
Välkomstkommittén var lite avvaktande först...
Så där som man kan vara då man bara är en liten kille.....

Men det behövdes ju bara ett leende från lilla söta T så smälte han som vax...
Lilla T hade det hett om öronen den här helgen eftersom hon inte bara fick
vara världens bästa bäbisvaktare...
....hon var ju dessutom världens bästa hundvaktare...;)
Jag hade sett fram emot att få se det senaste utbygget...
Såååå fiiiiiint!
Vilket ljus, vilken rymd... smakfullt och snyggt!
Här utanför ska det bli altandäck nu i sommar... å så återstår ju lite målande...
...både ute och inne...
Å Japp... Vovvar går minsann också på brunch...;)
Man går genom det fräscha sovrummet och upp ett trappsteg så kommer
 man in i det underbara nybygget.


  Å själva brunchen har jag ju redan visat pics ifrån så ni har ju redan sett det dignande bordet av godsaker.
 Alla blev mätta, nöjda och glada....både stora och små...;)
 Så många fina detaljer överallt...
Den här korgen gick både Anna och jag i gång på....
Korgar får man ju liksom aldrig någonsin nog av.....

Å till slut var det minsann fler än lilla T som fick hålla
i det lilla charmtrollet....;)
Kääääääärlek!!


 Hur söta är de inte de där två??
 Å så den fina Ernstkronan....stooort gilla på den...
Å så min egna Ernst som slagit sig ner där i soffan eftersom han själv tyckte
att han passade bra där liksom.....;)

 Å här står ju fina Anna och skrattar åt att hon och jag springer runt som yra höns och fotar samma saker...hahaaa.....det är så det blir då bloggnördar träffas....;)
Så måste vi ju kika in i Lillemans fina fina rum...
Så mycket sött så man smäller av och ååååå vad jag kan önska ibland
att jag hade ett sånt här rum att inreda...




 Jamen sedan var ju lördagens brunch slut och vi begav oss som bekant till 
Stadsparken och Wadköping men de bilderna tar vi en annan dag...
.....så ni inte somnar menar jag...

Kram och ha en fin dag!
Katarina

6 kommentarer:

  1. Beautiful and full of life images,have a nice day,Patricia

    SvaraRadera
  2. Åååååååå vilka bilder du tar vännen!!!
    Får jag gå i skola hos dig..? Måste börja med det där med AV-läget..;-)
    Ska se till å få i oss något här... Lillefi är rädd för att hon ska kräkas igen o själv mår jag tjuvtjockt, bläää...
    Kolla in mitt meddelande på FB till dig :))
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint! Trodde ni var hemma hos dig men ni besökte varandra. Kul!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ja, de har ett sånt fint hem! Härligt att ni trivs så bra tillsammans!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Ja men du tar ju helt magiska bilder! Har sparat ner allihopa:) blir både lyrisk och rörd:)
    Du skriver så fint till också!
    Stort Tack!
    Nu väntar en dusch sen soffan!

    Stor kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥