Follow my blog with Bloglovin

lördag 16 april 2016

Hemmaspa

Hallå där!
Hoppas ni startat en skön helg!

Jag var rätt slut i går kväll kan jag säga...och M tyckte att jag behövde
sovmorgon..ÄLSK på det...;)

Nu klarar ju inte jag av att ligga så särskilt länge innan 
myrorna börjar krypa i kroppen men däremot
har jag tagit mig en riktigt skön och välbehövlig
lite "spa-ig" förmiddag.
Tända ljus och en låååång kaffemugg...
Sen försvann jag in i duschen med inpackning och 
skurmedel...ja för ni vet ju att jag alltid skurar duschen då jag gör min
inpackning...så man slipper stå där i duschen som ett fån i 10 minuter...;)
Men sen har jag hållt till här inne...
Med tända ljus, lugn musik och en massa krämer och smörjor...
För mig som är rätt slarvig med det där är det ren och skär
lyx att få sitta där en lång stund och bara sniffa och smörja...
Nu ska jag ju visserligen upp till bygget jag med men i dag ska jag mest
mäta och hålla i andra änden på plankor och sånt så jag smutsar nog inte ner mig så mycket.

I kväll väntar födelsedagskalas för
bästa svärmor.
Det blir fint det att få åka bort och sätta sig vid dukat bord.

Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Oj så härligt. Jag sitter och har sågspån och damm i näsan och i ögonen, är ap trött och vill bara krypa ner i ett bad. Synd att vi inget har. Blir kanske en bastu senare. Kraaam pia

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med lite spatid samtidigt som man städar badrummet, jag brukar göra likadant!! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ditt badrum är en tiopoängare!

    Trevlig helg och KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Åhh var har du hittat bänken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag tror jag köpte den på Nice i Marieberg/Örebro. Men det är 2 år sedan nu.
      Vet inte ifall de kanske kan ta hem...;)

      Radera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥