Follow my blog with Bloglovin

fredag 22 april 2016

Resfeber

Hej heeeej..

Brukar ni ha resfeber innan ni ska i väg någonstans??

Jag brukar oftast ha lite för mycket att göra dagarna innan vi 
ska åka så jag hinner liksom inte känna efter..;)

Ikväll ska vi i alla fall hem till lejonen på andra sidan skogen
och "planera" lite inför nästa vecka....
Vad vi ska planera vet jag inte riktigt....haha...
Kanske är det mer bara en ursäkt till att träffas och liksom
fira att vi snart åker....;)
Ja så är det nog!!
Vi gör det enkelt för oss och fixar lite plock...
Vi tar med oss lite och Lejonmamman trollar fram lite....
Så mumsar vi och "planerar" i några timmar...
det blir en fin fredagskväll det...
 Jag tar med mig det här mumsiga...

Den fina chokladburken värmer man i vattenbad å sen är det bara att doppa o äta...
Den fick vi ju utav Sofi och hennes killar då de var här för ett par veckor sedan.

Ha en fin fredagskväll nu alla rara!
kram Katarina

2 kommentarer:

  1. Resfeber hör till! Jag brukar ha värsta mardrömmarna. Att vi kommer fel (tex floden Donau istället för Skopelos), glömt biljetter, kommer för sent, glömt att pack pust o stön! Helt slut när jag vaknar. Haha! Lite kul! Spännande att resa. Mysigt du har dukat upp.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid resnoja! Även om allt är under kontroll så vill jag dubbelkolla o kommer på konstiga saker. Vill skriva ut alla papper o biljetter flera ggr även om de finns digitalt. Ogillar att packa o nojar. Sen när man är på väg är allt lugnt..... Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥