Follow my blog with Bloglovin

måndag 18 april 2016

Skynda er skynda er.....

 -Vad gör du???
-Har du hittat nåt gott???
 -Hörru katten!! Dela med dig!!!!
 Haha de är söta de där två när de far runt o busar med varandra....;)
Jag skulle ju tipsa om de här...
Kolla KOOOOOOOLLA!!!!
Olivträd!!
För 99kr!!!!
Skynda er till Blomsterlandet....för det är där de finns...
Å man får köpa max 4st så det gjorde jag ju såklart!!
Jag är ju lite smått manisk då det kommer till olivträd och det finns alltid rum för fler..;)
Kram Katarina

8 kommentarer:

  1. Oj! Det var ett riktigt fynd tips. Tack :)

    SvaraRadera
  2. Oj, det var ett pangpris. Jag har mitt på förvaring i garaget och det ser ut att ha överlevt vintern
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Jättefina och vilket BRA pris !!
    Tack för tipset !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha, jo jag veeeet att du är det ;-)
    Men hur i hela fridens värld får du dem alla att överleva?!?
    Här döööör de, så jag har verkligen gett upp hoppet om dem ;-)
    Gräs och jag kommer väldans bra överens, så det kommer bli gräs i olika former i krukorna här;-)

    Åååå va spännande med bygget!!! Kan knappt bärga mig:))

    Så ni hade med kalashelg... Känner att mina springskor måste börja jobba nu alltså.
    Inte för den sakens skull utan för mitt välmåendes skull... Mår ju så mycket bättre i kroppen när jag får lite fart i kroppa;-)
    Inte för att jag sitter still så mycket, men iaf;-)
    Jaaaa, du fattar vad jag svamlar om;-)

    Nu ska vi kolla "Vem bor här?" på Play, kollar ni på det?
    Kraaaaaaaaaam Anna

    SvaraRadera
  5. Haha men visst är de roliga de där djuren. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hej min tokiga vän, olivträd måste man ju köpa varje år. Fast här kommer det inte bli några mer, Kalle han övervintrar alla så vi har ju hur många som helst. Ska kolla lite vad sysslar med vännen. Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Sötisar... och de är sams! Ja, skynda och fynda! Tack för tipset!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Åh, så söta bilder!!!! =) Och vilket fynd! Toppen för dig som är galen i olivträd! ;) =)
    Kram och ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥