Follow my blog with Bloglovin

söndag 24 april 2016

Söndagsmiddag

 Hej heeeej!
Har ni haft en skön söndag??
Här är vädret verkligen busigt...
Ena sekunden regnar det...sen kommer snö...så skiner solen...sen haglar det...
Å nu skiner solen igen......
Jag har ju varit i väg på lite jobb och sedan lyxat med att bli fin om naglarna.
Här hemma har M snickrat för fullt så nu skämmer jag bort honom med
smarrig söndagsmiddag...



 Såååklaaaart måste jag ju duka lite fint!
Stort måste måste på det.
Underlägg Cozy room, tallrikar Bruka, servetter Nyblom & Kollén, glas Cervera


 Det vankas rullader minsann och någon tycker det doftar såååå gott....;)
Japp här blir vi nog sittandes en lång stund om ett tag...
Ni vet på en sån där lååång alldeles underbart rolig familjemiddag 
med en massa skratt och en massa babbel...

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Åhh Rullader.. Det är ju gott. Vissa saker saknar jag jättemycket med att inte äta rött kött. fast kycklingrullader kanske funkar det med. Så himla fint dukat för en söndagsmiddag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ja visst jag skrev om sol och vårkänslor tidigare idag och nu går jag runt och sjunger julsånger och mannen funderar på att gå ut och skotta snö.....knasigt! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt uppdukat bord! =) KRAM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥