Follow my blog with Bloglovin

måndag 26 september 2016

Dags för poolen att gå i ide....

Godmorgon och god måndag!
Sista veckan i September......
Va fort det går!
Jag tycker vi ser till så att det blir en bra sista septembervecka...
Å visst har vi haft en fantastisk höst? Så varm!!!!
 Den här veckan ska vi (läs M..;) stänga av poolen och göra den i ordning för vintern.
Skruva loss lampan och plugga igen alla in och utlopp.
Skruva loss pumpen och lägga på vinterplåtar....

Jag hoppas vädret är med oss så jag kan få en sån här kväll till efter jobbet...
Invirad i en filt med ett härligt magasin...
Koppla av lite och sjunka in i vackra bilder...allt medans man ser det där glittriga
vattnet i ögonvrån.....Det är ju riktigt vardagslyxigt....
 Våra fina solsängar från Brafab ska ju också bäras bort.
Hela poolområdet blir ju så trist då det går i vinteride...
Med stora fula plåtar....naket utan möbler och krukor som gapar tomma...
Men men...då blir det ju desto finare i vår sen när man öppnar upp alltihop igen..;)
 Men som sagt...
Jag hoppas vi hinner njuta lite lite till innan det är dags..

Ha en toppenstart på nya veckan!
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Ni har det så fint. Lite ruggigt i morse, men det kommer bli en fin dag idag med. Ja, nu får du längta och planera till nästa vår hur fint du ska ha runt poolen.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Underbar pool ❤️ som nu går i vintervila hihi
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbart vackert ni har vid eran pool och jag förstår känslan, här börjar också krukorna gapa tomma, känns så tråkigt men det ger också en längtan till våren då man får plantera nytt och vackert. Hoppas du har en härlig måndag. Eva

    SvaraRadera
  4. Ja, fy vad det är trist när det blir så där tydlig höst. De fula plåtarna ligger där och liksom tittar på en och det är bara att vänta till våren.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥