Follow my blog with Bloglovin

lördag 10 september 2016

Nöjd och glad.....

 ....lämnar jag denna fantastiks ö...
Det är tidigt tidigt då vi kliver ombord på färjan som ska ta oss tillbaks till Skiathos och flygplatsen.
Vi har haft en underbar vecka men som den hemmagris jag är tycker jag nu att det ska bli 
så så sååååå skönt att få komma hem.
Jag känner mig full av energi och fulltankad på kärlek.
En vecka med mitt livs stora kärlek.....
Det kan väl aldrig bli bättre än så?
Vi har så himla roligt i hop och den här veckan har bjudit på så många skratt
och lite galenskap som det alltid blir då han är med....
Jag vet inte om vi någonsin kommer bli riktigt vuxna?!..;)

Jag har en massa fler bilder såklart...
Några av dem ska ni få se en annan dag och några behåller vi 
för oss själva....;)

Tusen tack för alla gulliga kommentarer både här på IG Och FB....
Jag har varit dålig på att svara....uppkopplingen är inte den bästa
å stunderna vi tagit för sociala medier har inte varit så långa....;)
De har mest gått åt till att kolla hur det är med Sally...
...ja å barnen med förstås....haha...
De har haft en skön vecka utan oss där hemma skulle jag tro.
Haft en bil till förfogande och ingen som bestämmer
vad det ska bli för mat osv....

Men nu ni....
Nu kommer vi hem igen!!
Ååååååå vad jag längtar!

Seee U soon!
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Välkomna hem till ett soligt Sverige.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Men visst är det så. Såå skönt att komma hem igen, när man varit borta. Och ni verkar ju haft det helt underbart. Vädret här hemma är ju inte fy skam heller. Sol och 20 grader. Fantastiskt. Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Härligt! Välkomna hem till Svedala. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥