Follow my blog with Bloglovin

måndag 24 oktober 2016

Lite pyssel och presenttips.....3 önskningar i en...;)

Kinderägg...tre önskningar i en.....
Spänning, godis och leksak....
Jamen visst kan det väl bli det även för vuxna...;)
Ta försiktigt bort folien så att den inte skadas.
Ta en vass kniv och dela ägget försiktigt 
Ge leksaken sällskap av något spännande...;)
Eller skippa leksaken och lägg i ex en ring.....haha..
Kajsa tyckte det skulle vara ett oerhört romantiskt sätt att bli friad till på....


Lägg tillbaks den lilla asken och lägg i hop chokladen.
För att återsluta ägget värmer du baksidan av en sked.....
Stryk den varma skeden försiktigt runt den öppnade kanten så att chokladen smälter i hop.
Nu är det bara att pilla i hop folien igen....
Voila....
Fix färdig....;)

Perfekt att ge till chokladälskande pappor på farsdag kanske....;)
Eller kanske med en peng i till en tonåring man inte vet vad man ska köpa till...

Ja det var vällan ett smarrigt, skojigt och spännande tips så här på måndagskvällen..;)

Kraaaam Katarina

6 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaaaa... Toppenidé... Tack för det tipset... :))))) kram Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Heeeej söt!
    Ska bara skriva några rader innan jag ska krypa till sängs. Japp, nu har vi bytt sängplatser igen, du vet hur det är här när liten juvel är sjuk ;-)
    Jag argmenterade inte ens när hon sa att hon hade ont i halsen imorse, bara bäddade om henne igen och sa "sov vidare". Ja, jag hade ju varit uppe och gjort mig iordning men kände mig som ett vrak efter nattens migrän.
    Blir väldigt påverkad av mycket tråkigheter som händer andra just nu. Har ju svårt att stänga av och sålla då.
    Lite av min personlighet kan man säga.
    Sen mitt i allt detta drog jag i trallen idag. Skulle hänga ut kläder på vädring under carporten så jag hoppar bara i ett par flipflop. Galet halt så jag druttar ju i så det tjongar om det. Skriker i högan sky, för det gjorde förbaskat ont... Den bulan på mitt lår, och det blåmärket. Går som en skrutta nu liksom...
    Lite så... gnäll gnäll...
    Så vi är hemma imorgon med. Sen har de vandring på onsdag och det känns ju så där när hon har så ont i halsen att släppa ut henne i detta ruskväder och blir blöt och det...

    ****
    Himla finurlig lösning md kinderägget! Jag fick ju en paket med en mjukis och en ask i jag ;-) Kan du hälsa Kajsa ju ;-) Hi hi :)
    Å... hur mår mannen nu då? Aj aj... gör ju ont ändå när de ska till o skära i en.. hu.

    Å du, vilken fest, 80-tal, när det är som bäst ju :) Bästa låtarna nu är ju liksom covers :)
    Sköööönt också att du mår bättre, inte kul när man känner sig krasslig.
    Ja du fina. Himmel så glad jag är att ni vill komma hit!!! Ska bli urmysigt!!
    Det har vi verkligen haft i helgen med. Å du vet Tyra o lille Nils, jisses så söta de äääääär <3

    Nu måste jag gå och sova... somnade i soffan en stund idag ändå.
    Natti natt och sov så gott!
    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Haha, så kul idé!!!! Ni är då påhittiga ni! :)
    Kram och ha en fin tisdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken kul grej! Bra idé! Tack för tips.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Den var superbra och kul.
    Kram Mamma

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥