Follow my blog with Bloglovin

måndag 24 oktober 2016

Sponsrad Video: Jason Diakité & Ramy Essam testar Let´s Talk

Har ni hört talas om den här appen?

Läkerol har ju kommit med en app som heter 
Let´s Talk
Appen ska sammanföra personer som pratar flytande Svenska med
människor som inte gör det, utan behöver öva.

Jag tycker det verkar spännande och jag tänker att det även borde funka omvänt.

Om man pratar med någon från ett annat land, en annan kultur...
 och hjälper den personen att öva sin svenska..
..ja då borde man ju även lära sig en hel del själv.
Både om landet, kulturen och kanske till 
och med några ord på ett annat språk.

Å jag tror att man kan ha väldigt mycket gemensamt med
den man minst anar...
...ta de här båda tex. båda gillar musik och glass...
bara en sån sak..;)

Ett mycket fint initiativ av Läkerol måste jag säga...

K

Inlägget är sponsrat

1 kommentar:

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥