Follow my blog with Bloglovin

onsdag 18 januari 2017

I kväll kommer han äntligen hem...

Hallå där...
Hur mycket kan man längta efter sin man på en skala?
Jiiiises.... M har bara varit borta sen i lördagskväll men det känns som en
hel evighet. Han är just på väg hem från Abu Dhabi av alla ställen.
Världens största solenergimässa är där och han och det andra M:et i 
företaget reste dit för att knyta nya kontakter...
Spännande spännande.....;) 
 Jag blir alltid lite orolig när han är borta...
..oroar mig för allt som kan hända...
särskilt när han åker till andra länder....
Meeeeen nu sitter han på flyget hem och i kväll 
är han hemma igen...
Det är ju ändå nyttigt att vara ifrån varandra ibland...
Så man verkligen får sakna den andre så där "HJÄRTE-mycket"
För min del räcker det förvisso med att bara åka till jobbet så 
kan jag få sån där Mattias-abstinens så jag nästan går i bitar...
Lite fånigt kanske...men just den "tonårsbiten" har aldrig gått över för min del...

Älskar man så älskar man....då kan man inte riktigt styra över alla 
känslostormar som väller fram...;)
rätt härligt faktiskt nu när jag tänker efter...
...å i kväll känner jag mig äntligen hel igen...
Det blir en bra dag i dag helt enkelt!
Kram Katarina

8 kommentarer:

  1. Heeeeej!
    Förstår precis vad du menar, jag känner likadant när min älskade man är bortrest. Svårt att vara själv när man varit tillsammans i 42 år, man växer ihop och blir liksom en person. Vet precis vad han ska säga och vad han tänker. Lite kusligt och lustigt på samma gång. Han reser bort i helgen och då får man längta och vara orolig att det inte händer något.
    Men lilla Marcus ska ju flytta i helgen så då har man lite annat att tänka på.
    Ha det gott fina
    Kram
    Ingela Pling

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ju precis så...lite kusligt o lustigt.....;)
      Å flyttar han nu...då vet jag ju precis hur det känns i mammahjärtat...
      dubbelt liksom...både sorg, glädje, oro och en massa hur-ska-det-bli-nu-tankar...
      det blir bra sen efter ett tag...fast det vet du ju redan..;)
      Lycka till med flytten!
      Kraaaaam Katarina

      Radera
  2. Jättejobbigt när man känner så där. Här är det lika dant. Vi är som ett och är nästan aldrig ifrån varandra längre stunder.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka att ha hittat så rätt i livet och fortfarande känna så efter så många år!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Awww, lovely words Catherine !!
    Hugs,
    Stella

    SvaraRadera
  5. Älskade kärlek, så underbart. Jag känner likadant, kan också få abstinens bara av att vi är på olika ställen och jobbar. Och när han är borta över natten gillas absolut inte. Älskar tillsammanstid. Härligt att läsa och känna igen sig precis, du är så duktig på att sätta ord på hur det är.
    Kram på dig
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥