Follow my blog with Bloglovin

tisdag 28 februari 2017

Bjudning i badrummet....

Hej igen....
I kväll kom en vän till mig hit och visade sitt fina smink från Mary key.
Jag har inte testat deras produkter förut men eftersom jag sååååklart gärna vill gynna 
henne och eftersom mitt sminkförråd är under all kritik så
kändes det som en en bra kombo att bjuda hit henne på middag och lite
babbel samtidigt som hon passar på och lär mig och syrran allt hon vet...
Ja Kajsa är ju naturligtvis med på ett hörn också...men henne kan nog inte 
några 40 plussare som vi lära något...haha....det är nog tvärtom som gäller där...;) 
 Så efter en enkel middag fick det bli bjudning i badrummet.
det är ju bäst ljus där och flest speglar...;)

Ja å det kan ju faktiskt vara rätt trevligt...
Å så fiiiiiiika sååååklaaaaart...;)

Kraaaam Katarina

2 kommentarer:

  1. Jag har en kollega som säljer Mary Kay, och har varit på en av hennes "klasser" som jag tror att de kallar det ;) Men jag har bara köpt handsettet en gång. Sminket har jag aldrig köpt. Handlade du något?
    Kram och ha en fin lill-lördag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt :D. har aldrig testat Mary Kay men hört mycket bra om :)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥