Follow my blog with Bloglovin

onsdag 1 mars 2017

Mysonsdag

Godkväll på er!
Hur blev dagen? Blev det en bra första vårdag?
Hos oss övergick snöandet till regnande i stället... och det är ju i alla fall 
liiiiite mer vårfeeling....haha...
När det är ruskigt vårväder ute får man tända en massa ljus och mysa inne i stället...

 M är inne på en andra omgång av influensan så honom är det ju så där
förfärligt manligt synd om....
Själv håller jag som bäst på att laga köttbullar.....
Man måste ju fjäska liiite då man har en sjukling att tycka synd om...;)
Så slår vi oss ner framför tv´n sen...
Det är ju mästerkocken!! Tittar ni på det?
M sitter som klistrad och jag sällskapar med datorn i knät...;)

Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Jo men det har varit en bra dag!
    usch så jobbigt med influensa för andra gången! Ta hand om honom ordentligt!
    Samma här, mest P som är intresserad av mästerkocken, och jag sitter bredvid med datorn ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Usch, så jobbigt att vara sjuk...igen. Hoppas du klarar dig den här gången. Men kolla på 5:an. Det värsta jag någonsin har sett . Arga snickare med Adam Alsing. Ha en underbar kväll. Kraaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi ska kolla på det efteråt sen..vi får kika på datorn...har förstått att det ska vara hemskt...
      Jag jag tränar lite extra i stället för att bli sjuk tänkte jag..haha...
      Karma fina du!

      Radera
  3. Fy vad jobbigt att vara sjuk.....igen och igen. Här kollar vi också på Mästerkocken min K har ett stort matintresse. Själv ligger jag bara och myser, fick redan på i dag att mitt femte barnbarn kommer till hösten. Jag är så lyckligt och bara går runt och ler. Helt underbart.
    Kram
    Ingela Pling

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååååå...åååå va mysigt...ja det är ju något att se fram emot...när det kommer småttisar...;)
      Kraaaam

      Radera
  4. Härligt att mysa inne när Det är ruggigt ute. Mys på bara. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Nej, jag kollar inte längre på det. Här har vi kollat på Homeland istället.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥