Follow my blog with Bloglovin

lördag 22 mars 2014

Sååååå dålig


 Gäääsp...
Bara kikar in till er för att varna er för den här filmen....haha...
Martin Stenmarcks film hade slutat gå så vi fick välja en annan.
Valet föll tyvärr på The Grand Budapest Hotel.
Fyyyy sååååå dålig!
Bortkastad tid och bortkastade pengar.
Extra tråkigt eftersom vi hade lurat med oss vår prinsessa.
Det är ju inte så ofta vi får ha henne för oss själva nu för tiden.


Innan filmen var vi i alla fall ute och åt på hennes favoritrestaurang 
och där är det ju alltid gott och mysigt...:)
Jaja...men vet ni!!
Jag säger som Alfons Åbergs pappa..
Det är bra!! Det är bra att man har lite tråkigt... 
i det här fallet lägger tid på en dålig film...
Ja det är ju lite bra... för då kommer man ju verkligen uppskatta 
nästa gång man ser en riktigt bra..;)

Natti natti allihop.
I morgon bitti börjar ju en ny mysig dag!
KramKatarina

7 kommentarer:

  1. Vad synd att ni blev besvikna på filmen. Ja, en ny dag idag, fast regnig och grå så jag håller mig inne. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken besvikelse....
    Idag skiner solen från klarblå himmel, så får se vad den har att bjuda på!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Trist att filmen inte var bra, vi gjorde också ett felval på film häromdagen..kram Diana

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt att ni blev besvikna på filmen .Här skiner solen från klarblå himmel .Kramar Rita

    SvaraRadera
  5. Ajdå. När jag lyssnade på ett snack om den filmen på radio förstod jag att man nog måste vara ett fan av han Wes Anderssons stuk på filmer - som visst är lite speciellt. Den skulle nog inte alls gå hem här heller gissar jag :) kram Milla

    SvaraRadera
  6. Trist med dålig film! Hoppas ni har bättre tur nästa gång. Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Den ska jag undvika, tack för tipset. Mysigt med maten i alla fall, och sällskapet.
    Kramar/AM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥