Follow my blog with Bloglovin

torsdag 12 maj 2016

Om du vill spara på bubblorna....

Hej hej!
I helgen är det ju den stora Schlagerfinalen...det har nog ingen missat...;)
Hur gör ni? Tittar ni?
Jag som gillar att fira allt man kan fira ska SÅKLART titta...
....såååååklart!
Det är ju inte varje år det sänds från Globen heller...
...bara en sån sak kan man ju fira tycker jag. 
 Om man nu vill ha ett glas bubblor redan på fredag men inte har lust att 
få fööör många bubblor i huvudet så måste jag tipsa om den här 
braiga korken från systembolaget. Jag måste säga att jag var något skeptisk först
men den funkar faktiskt. Den sluter liksom tätt så att bubblorna stannar kvar...
...kanske inte prixis varendaste men de flesta i alla fall..;)
Å det duger åt mig...
Å så går den utmärkt att hälla ur också...
 Å ni kommer i håg den här va?
Om ni vill ha rosa bubblor på lördag så är den här perfekt!
95kr och MYCKET prisvärd!

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Självklart ska jag titta på Mellon :) Bubblet såg gott ut, kanske en tur förbi systembolaget på lunchen Hoppas du har en skön Torsdag. Eva

    SvaraRadera
  2. Ja men det måste msn ju göra! Kolla på Mello o dricka skumpa:) barnen är dock på skolresa så vi får väl sitta själva o heja på Sverige jag o maken kramis Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken smart kork!! Jag är oerhört ambivalent till mello - visst ska jag titta (men orkar inte semin ikväll, blev såå uttråkad i tisdags) nu när det är i Globen dessutom, men fira med bubbel - njäää. Men en kall bärs kanske ;) kram

    SvaraRadera
  4. Spara på bubblorna!? Behovet har aldrig uppstått så att säga ;-) Däremot skippar jag gärna melodifestivalen - inte min melodi... Alla är vi olika och tur är väl det. Tänk hur tråkigt det skulle vara om vi alla var lika - då skulle det räcka att prata med sin spegelbild! / Siv

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥