Follow my blog with Bloglovin

söndag 20 november 2016

Glaskuben

Hallå på er!
Man kan ju tro att vi renoverar för fullt....
Det gör vi inte!!
Killarna i familjen har nämligen stuckit i väg till den stora gallerian....
Någon fyller ju år om en vecka.....;)
Så någon fick stanna hemma i soffan och tjejmysa med den lilla vita godsaken i stället...;)
Jag har hunnit vara hos en vän på öppet hus i dag.
Hon säljer Mary Key och jag fick prova ett världsmästabra kit för händerna.
Så det är beställt och kommer till mig lagom till jul.
På vägen hem stannade jag till vid Blomsterlandet för att köpa lite blommor...
Å så fanns den bara där....
Den där glaskuben jag letat o letat efter så länge.
Jag såg den inte först för den hade någon slags insats i sig där man skulle ställa ett ljus....
Men den var ju liksom som ett lock och var ju bara att ta bort...
Så nu har jag en sån där fyrkantig lagom stor kub som jag kan göra allt möjligt fint med.
Just ju får det vara 3 ljus där i...men en blomma och ljusslinga skulle ju vara fint det med..;)
199kr tycker jag var ett bra pris.
 Så han jag in en sväng på Mio också och kika lite på fåtöljer soffor och bord igen...
Mmm...jag tror att vi kanske snart har en bra plan klar...;)
Jamen så den där övervåningen får vänta lite till...
Det gör inget...det kommer bli bra när det blir färdigt det vet jag ju...
Å förresten är det ju 2 veckor kvar tills R flyttar och det är ju först då
det stora projektet börjar...;)
Man kan ju hoppas att vi är färdiga till jul....
Hoppas kan man ju alltid..;)

Men i eftermiddag...
Jag i eftermiddag tror jag att jag bänkar mig här hos min lilla tuss...;)

Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Fin liten kub. Ja den har ju många möjligheter allt kan hända i en kub. Renovera har ju liksom en särskild plan, det kommer bli så bra, så bra. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefint hemma hos dig! Mysigt med en födelsedag som närmar sig...

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Så mysigt vilken fin kub, blir också sugen och tack för att du kom idag kram Teresa

    SvaraRadera
  4. Ser ju hur mysigt ut som helst. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ser hur mysigt som helst hemma hos dig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥