Follow my blog with Bloglovin

fredag 25 november 2016

Shoppingfredag

Hej heeeeej...
Tänk vad lite vin och massage kan göra för en ond nacke..;)
Nu hoppas jag det håller sig i schack...

Black Friday hörni...
Det har väl inte undgått någon?
Han som flyttar hemifrån om en vecka inväntade tolv-slaget i natt och 
klickade hem en tv och dammsugare...
Viktiga grejer då man flyttar...;)

Själv vaknade jag tidigt tidigt och tassade upp och spanade in julklappar...
 Men nu tänkte jag att vi kunde kika lite i de där påsarna som jag fick med mig hem från 
Storstan för några veckor sedan...
Kanske får ni några tips på julklappar...
Vi börjar med Ellos....
Den supersnygga kudden som matchar mattan perfekt hittar du här.
Å vissten ni att Ellos har en egen makeupserie? Jag hade ingen koll på det... 
Ögonskugga behövde jag och nagellacken sitter som berg.
Doftljus...kan man få nog?
Å har ni sett så fina julkulor... De här ska nog få hänga i ett fönster och bara vara fina...
Från Yves Rocher kan man ju alltid hitta nödvändigheter....
Å har ni sett här då!!
Heeelt perfekt som julklapp till den hälsomedvetne.
En massa få-kroppen-att-må-bra-hälsokost hittar du här
och tightsen!!! Seeeeer ni... jamen huuur snygga??
Å så grymt sköna. Dom hittar du här.
Förutom det här lite av det som fanns i påsarna så såg jag att det är rea på 
Mollykoftan här eller här där du också hittar Skorna 
Jag är liiiite sugen att klicka hem en fin klänning från Boozt till jul...
Byxorna är klara favoriter som du hittar här.
Jamen så den fina kudden från Ellos igen...
Den är vi många som gillar...;)
Andra fina fyndställen i dag är ju Sleepo och rum21...

Hoppas ni gör några fina fynd!
Tjingeling!
Kraaam Katarina

innehåller affiliatelänkar

2 kommentarer:

  1. Ååå,härlig start med shopping...massage och vin :)) Ha en fin helg. kram Janncie

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥