Follow my blog with Bloglovin

onsdag 7 december 2016

Jul i vårt hus för 2 år sedan...

Hallå där!

Jag tänkte vi skulle ta en rundvandring i vårt julhus för 2 år sedan...
En liten resa bakåt i tiden så att säga...;)
Alla bilder är fotade av Lotta och några av dem publicerade i veckans Leva & Bo.
Välkomna in!

Sedan det här reportaget gjordes har det ju blivit ny matta och soffbord...
....å så har vi ju byggt bokhyllor....
...möbler har ju bytt plats...
Det där vita skåpet tex... det står ju i badrummet.
Jag ser ju att jag nog måste ha den där hittepå-kransen på spisen i år också...
 Stjärnorna har sin plats på skåpet men bordet har ju bytt plats.....


 Kök å badrum...ja de är ju som de är.....
 Alltid några kvistar i badrummet...det blir man glad av!!!
 Den största förändringen som skett är ju helt klart i Kajsas rum.....
 ....jag trodde det var längre sedan vi bytte sänggavel och nattduksbord...
Men här är ju bildbevis på att vi hade dessa för 2 år sedan...
De bor i Värmland numera...;)
 Å nu är det ju det här...
Vårt gamla tv-rum håller ju på att flyttas å renoveras....

Jamen så...
Även fast det är rörigt här 2 år efter reportaget så kommer det nog bli jul tillslut även hos oss....;)

Kraaaaam på er!
Katarina

1 kommentar:

  1. Godkväll. Så vackert hos er även om ni ändrat om el bytt ut. Ser så mysigt ut. Kram Helene

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥