Follow my blog with Bloglovin

torsdag 26 januari 2017

Olika typer av träning blir ju lite roligare

Hej hej!
I dag har jag vaknat betydligt piggare än i går...
Tack lilla hunden...;)

I dag ska jag köra lunchträning igen.
Jag ska testa core....
..det har jag aldrig gjort med det låter som något jag är i 
skriande behov av... 
I morgon lär jag väl ha träningsvärk som heter duga
men det är ju den bästa värk man kan ha så det gör ingenting.
Jag tänker mig att jag ska komma i gång med lite olika typer av träning
så det inte blir så enformigt...och så att hela kroppen blir tränad..
så det får bli lunchcore 1 gång i veckan, simning 1 gång, 
spinning 1-2 gånger å kanske något mer...
...så blir det promenader förstås...
Å tänk snart är det grönt o skönt ute...;)
..å styrkeövningar hemma...
hepp hepp
Å som ett brev på posten kommer nog den där saken på golvet
lysa åt samma håll som jag vill....;)

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Önskar jag hade lite av din motivation, snart rullar jag fram...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt att kunna träna på lunchen. Det är kul med lite olika tränings former. Men.....du vet väl att man blir hungrig av att träna. Ha ha. Ikväll blir det ett hårt medelpulspass.. själv äger jag ingen våg. Skönt. Kraaam och lycka till Inger

    SvaraRadera
  3. Åh vad du är "duktig" (gillar egentligen inte ordet duktig, men hittade inget annat just nu ; ) ) som tränar så många pass i veckan! Jag har så svårt att komma iväg på pass, tyvärr. Core har jag testat och tänkte faktiskt härom dagen, att det borde man kunna köra hemma själv. Försöker köra lite övningar hemma, men så mycket blir det inte mer än power walks
    Tänk bara på att om du tränar så där mycket, så kanske inte just vågen pekar nedåt eftersom muskler väger mer än fett, kan vara idé att hålla mest koll på måttbandet eller i spegeln ;) Lycka till!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥