Follow my blog with Bloglovin

torsdag 19 januari 2017

Vitrinskåp-husets snyggaste möbel!

Hej hej!

Jag verkligen älskar skåp...allra helst vitrinskåp.
Jag kan nog gå så långt att jag tycker att ett vitrinskåp kan vara husets 
absolut snyggaste möbel....
 Just det här som jag målade svart för några år sedan behöver få en omgång färg på sig...
...det börjar allt bli lite slitet..
Det ska snart få flytta upp en våning för när jag vann mitt pris hos Trendrum så valde jag ju
nya köksstolar...men även ett nytt vitrinskåp hit.....
Det kommer bli så snyggt så snyggt....
Jag älskar det här med förvaring och lite av ett "tittskåp" på samma gång.
Så blir det ju minimalt med damm också...å det gillas ju..;)
Om jag hade överskåp i köket skulle jag definitivt ha några med glasdörrar med belysning i...
Sjuuuuukt snyggt och det ger ju hela köket en lite mer levande känsla.
Å så måste man ju ha lite snygga glas och snyggt porslin...;)
 Jag tror knappt det finns nån inredningsnörd som INTE har ett skåp med glasdörrar hemma...
Så ja....det KAN helt klart vara husets snyggaste möbel!

Ha en toppen dag...
Min älskling är ju äntligen hemma igen så jag trallar och mår bra...
Å vet ni!!
I dag är det dags!!
I da utnyttjar jag min friskvårdstimme och drar på lunchspinning..
Heja heja!

Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Håller med, vitrinskåp är snyggt! Vi har både med och utan glas (tittskåp).
    Härligt att kärleken är hemma igen!!
    Kramis från Kate

    SvaraRadera
  2. Hej hej. Visst är det snyggt med skåp. Ditt svarta är ju såååå snyggt. Kul med spinning. Heja dig. Själv drar jag iväg ikväll på veckans tuffaste pass. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
  3. Åh förstår verkligen att du gillar detta vitrinskåp :). Jättefint.

    SvaraRadera
  4. Håller med att vitrinskåp är så snyggt.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Det blir så mycket nytt och fint hemma hos er.... :)

    Kraam

    SvaraRadera
  6. Jag älskar skåp!
    Har ett vackert högt vitrinskåp med dubbeldörrar i återvunnet trä från Miljögården och jag tror att det är min mest älskade möbel.

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  7. Yes, här har du en inredningsnörd till som har vitrinskåp med glasdörrar! ;) :) Två svarta. Ett ommålat från furu, via vitt, till svart som står i sovrummet och så det makalöst snygga maffiga skåpet som vi köpte som julklapp julen 2015... DET skåpet var verkligen en perfekt investering!
    Kram och ha en fin kväll!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥