Follow my blog with Bloglovin

lördag 17 december 2011

Julstämning

Julmusiken strömmar ur högtalarna....
...det sprakar i vedspisen...
..massor av tända ljus..
...kanel och goda dofter...
...mysiga minnen....
...min lilla förföljare...
Har julkänslorna infunnit sig än?
Vi ska strax iväg på julbord och bowling med mitt jobb. Det blir mitt första julbord för i år.
Tänk att det redan är 4:e advent i morgon, vad fort det går!!
Hur har ni det? Är ni färdiga? Här är inget färdigt än och jag har nog aldrig känt mig så avslappnad som i år... .man hinner det man hinner, jul blir det ändå!
Kram och ha en underbar lördagskväll!
Katarina
Vet inte vad det var som hade hänt med mina bilder. Nu hoppas jag att de stannar kvar i alla fall. Passar på att önska er alla en mysig 4.e advent!

14 kommentarer:

  1. Hej!
    Oj då, nu har nog något hänt med din blogg, inga bilder syns..
    Visst blir det jul oavsett om man känner sig klar eller inte.
    Ha en bra lördagkväll.
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde vara lika avslappnad som du.
    Kan inte se dina bilder i detta inlägg men väldigt fint har du på skänken i förra inlägget.
    Måste få gratta Sally till den fina vinsten hos Lantlifs Anette.
    Ha de så kul på bowlingen och njut av julbordet.
    Kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Det kändes som jag var i hamn men sen började jag tänka efter och nu inser jag att det är ganska mycket som inte är klart. Men jag har vanan inne, det är samma sak varje år.

    Hoppas du får en fin kväll! Kramar Therese

    SvaraRadera
  4. Hje, tyvärr kan jag inte se dina bilder, men de är säkert jättefina. Färdig är jag inte och jag vet inte hur mycket jag har lust att göra heller, men det blir bra till slut:) Kram Christina

    SvaraRadera
  5. Kan tyvärr inte se dina vackra bilder...
    Hoppas du hade ett härligt julbord! :)

    ha en mysig 4:e advent
    kram Tina

    SvaraRadera
  6. Vilka fina mysiga bilder nu ser jag dom .... Hoppas du hade ett härligt julbord .
    Ha en mysig Adventssöndag Kram Karina

    SvaraRadera
  7. Nu är alla bilder med, ibland lever blogger ett eget liv! Så julfint du har, och en vedspis! Bara och se vedspisem ger julkänsla. Jag har stressat som en tok, ska försöka ta det lite mer piano till veckan. Och jo det är sonens hund, hon föddes med en kal fläck utan päls på huvudet. Den har dom sytt ihop nu, kommer inte och syns alls när pälsen växer ut.
    Nu ska jag inta ryggläge snart i soffan, tror det är en Morden i midsummer film.
    Ha en fin julvecka vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Ja, nu ser man bilderna!
    så mysigt med vedspis, är uppväxt med en sådan så jag vet hur det låter om dem, knäpper och sprakar.
    Ha en bra måndag.
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  9. Nu ser jag alla fina bilder :).
    Så mysig bild på vad jag skulle gissa är du och ev en syster.
    Önskar dig en bra start på julveckan, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Åh, nu ser jag dina fina bilder. Vilken fin vedspis och så mycket fint på den!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Hihiii..Oj så fel jag hade men du kanske inte behöver säga nåt till sonen ;). Kanske lite känsligt att jag trodde han var en flicka.
    Kram

    SvaraRadera
  12. UNDERBARA bilder och såå inspirerande!
    Kramkram denna måndag!

    SvaraRadera
  13. Såå mysigt o stämningsfullt!
    Du bidrar till mina julkänslor! =)

    Här är det inte heller färdigt, har flera klappar att köpa o mat behöver handlas.. HJÄLP!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  14. Åh vad mysigt du har! Verkligen julstämning! Härligt att kunna se dina fina bilder.
    Kram Marie

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥