Follow my blog with Bloglovin

söndag 2 september 2012

Jag trevar mig fram...


 .....ändrar och plockar....
Tänk att det redan är september och höst!!
Det känns vemodigt att sommaren redan är över men mysigt på samma gång.
Jag gillar hösten! Får alltid en sån lust att renovera o fixa...
(tur är väl det med tanke på att hela huset snart kommer vändas upp o ner..:))
Att förändra tar tid och kostar pengar.....men man kan ju med ganska små medel förändra en del.
Före
Här har jag plockat bort, och hämtat saker från andra ställen i huset och investerat i en ny kruka.
I går var vi på kräftskiva hos fina vänner och nu ska jag iväg på mysig tjejlunch..
Hoppas ni har en toppen helg!
Kraaaaaaaaaaam
Katarina

11 kommentarer:

  1. Den krukan är så fin. Jag har suttit och kikat på den på nätet och är så sugen på att klicka hem en.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Så fint du fixar och pyntar! Jättesnyggt! Krukan är bara sååå läcker!! Vill ha:))).
    Jag tänkte också ändra och flytta om lite i vardagsrummet, och nu fick jag extra energi:)).
    Ha en fin söndag.
    Kram från Maria just nu på Ikea:)).

    SvaraRadera
  3. Så snyggt dufick det där i hörnet. Kukan är verkligen bara sååå snyg och brickan likaså.
    Ska nog försöka fixa om lite hemma imorgon då mannen fyller på tisdag och vi får massa besök.
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Oj jösses vad mycket fina bilder du visat..:)
    har ju missat en hel del pga semestern... :)
    Buggkurs låter ju kul och tjejlunch oxå.. :)

    Ha en fin söndag
    Kramis Tina

    SvaraRadera
  5. Visst är det så............ibland räcker det med en enda ny sak och lite flytt på andra prylar så känns det som nytt!

    Tycker du gjort jättefint på bordet med ljusen, krukan och väskan under............

    Hoppas du haft en fin helg,
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Så fint du flyttar om, blev jättefint med det svart vita. Roligt med kräftskiva och tjejlunch.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Visst blir man lite mer "plockig"
    när det blir höst!
    Jag älskar det!♥

    Så fint det blev på ditt bord!
    Snyggt med vitt/svart!

    Ha en mysig kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  8. Så fint vännen!!! Åh, en gammal resväska är jag också ute efter, tycker att det ser så himla hemtrevligt ut:) Jag tror faktiskt att min farmor kan ha nån på sin vind, får åka och hälsa på förhon skulle bara bli glad om vi vill ha lite saker som hon har:))
    Hoppas att du har haft en riktigt härlig helg, det har vi. Både fix och mys:))
    Och en hängig skrutta har vi här, som bara grät vid matbordet:( bara arr borsta lite tänder och natta och hon sloknade på en gång.. Så hon får bli hemma imorgon, mammas lilla sessa...
    Må så gott sötis!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  9. Hallå där Sallys matte, det var ett tag sedan, så snygg du är ser jag, vilken pingla!!!

    Och va fint med svart o vitt, läcker kruka ihop med resväskorna och vilket fint champagneglastips, dessa ska jag köpa, gillar också såna vida fast man ofta dricker bubbel ur höga smala....

    Oj va läcker dukning med salladen i det stora fatet, så medelhavsaktigt, har ni pool, vilken dröm....

    Ha en skön sensommar & höst hälsas från Nordingården

    SvaraRadera
  10. Hej va fint de blev!!
    Ja visst är de kul o flytta runt på grejerna, de känns som nya då.

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥