Follow my blog with Bloglovin

onsdag 17 juli 2013

Förberedelser

Ja nu förbereder vi för fullt för festen.
Ser ni där borta?

Tältstommen är uppe. Bara väggarna kvar.

 Så har jag bakat 11st pajer som står i frysen och väntar.
Dekorationsmaterial är också inhandlat.
I går jobbade jag halva dagen och då jag var färdig blev jag bjuden på fika..;)

Hemma hos fina Helena. Åååå vad det var härligt
 att sitta där vid hennes underbara poolområde o bubbla o prata..
Timmarna flög fram..;)


 På kvällen då vi egentligen hade 1000 saker att göra blev vi hastigt bortbjudna till goa vänner på grillkväll. Man ska ju strunta i alla måsten och göra må-bra-saker.. eller hur?
Man hinner ju det man hinner..
Å om vi inte blir färdiga med panelen på huset innan festen är det ju inte hela världen..
Det springer ju inte ifrån oss.

Nope..dags att ta tag i de där väggarna..;)
Kraaaaaaaam Katarina

9 kommentarer:

  1. Fullt upp nu då förstår jag! Men lite avkoppling måste du allt ha!
    Så fint vid både er och Helena´s pool, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så härligt liv du har :) och fina bilder. Att göra må-bra saker är viktigt, dem lever man länge på. Ha det toppen och lycka till med festen, den kommer säkert bli kanon!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, så är det! Det är viktigt att koppla av mellan varven!
    Så kul att fika med fina Helena! :)
    Ha det fortsatt fint!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Vad du grejar och fixar. Det kommer bli så bra. Trevligt att fika med Helena, såmysigt.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Kul med trädgårdsfest!Hoppas att vädret håller i sig :-)
    Jag tycker det är bra att skjuta upp saker man ska passa på att njuta av stunden :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  6. Du min kloka vän, vänner är viktiga saker! dna ord på bloggen fick mig att få tårar i ögonen. Gulle dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Så sant så!!!
    Vänner är viktiga att ta vara på!!!
    Så spännande med festen,det kommer bli alldeles underbart, det vet jag!!!!
    Nu är det snart sussadax för mig, var uppe lite för sent igår;-)
    Ha de fantastistk vännen!!!
    Kramar anna

    SvaraRadera
  8. hej katarina
    vad glad jag blev att du kikade in och lämnade några ord hos mig :)) tack tack!!
    så kul att förbereda för fest! hoppas det blir hur kul som helst! ha det bra
    mia
    ps/ jättefint vardagsrum ;)

    SvaraRadera
  9. Åh det kommer bli så bra på lördag och jag gillar att du inte stressar upp dig så som jag skulle gjort. Jag skulle nog varit galen vid det här laget om jag skulle fixat allt du gjort de senaste veckorna..
    Ja nästa gång äter vi lunch.
    Kram helena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥