Follow my blog with Bloglovin

söndag 15 juni 2014

Färdigkalasat..

Hallå där!
Nu är vår kalashelg slut...
Det är vi med...haha..
Till kvällsmat blev det pizza och nu har vi landat framför film i soffan.
Finaste Kajsa fick en härlig dag i dag med.
Några små regnstänk fick vi på oss men vi kunde sitta ute och fika och det blev badbus i dag med.





 Tänk att det bara är några dagar kvar till midsommar!
Vad fort det går...
Jag ska jobba 2 veckor till och sedan ska jag ha lite semester.
Har ni semester snart?
Söndagskram Katarina

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder från er kalashelg!

    Ska också jobba 2 veckor till, sen semester!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder. Här är kalasandet också över, hemmalagad pizza och luften gick ur. Jobbar 4 dagar sen blir det en liten sem. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Då pustar du ut nu förstår jag.......skoj med firande, men tröttsamt.
    Skönt med semester snart, här blir det nog först i slutet på juli och Augusti.

    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  4. Härligt med poolhäng. Det har dock inte blivit nåt sånt alls för oss i helgen.

    Jag jobbar tre veckor till. Som jag längtar till semestern!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig helg ni haft med alla kalas och umgänge. Förstår att ni är helt slut!
    Så fin hon är Kajsa.
    Tänk att vi snart är inne i midsommarveckan. Jag börjar min ledighet i morgon.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  6. Ja herre Gud vad med kalas dagar ni har haft !!!!!!
    Du måste ju vara helt slut vid det här laget ;)))
    Själv har jag oxå kalasat hel helgen men hos andra så jag har bara behövt sätta mig vid dukat bord.... Så det har inte gått någon större nöd på mig ;))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  7. Heeeeeeeeej vännen!!
    Förstår att du är heeeeelt slut nu.
    Men vilka fina barn ni har.
    Jag sitter ju här o blir alldeles rörd av allt fint som du skriver. för det är ju en alldeles speciell dag att ta studenten. På ett sätt minns man som det var igår och på ett annat så känns det som evigheter sen.
    Tiden går ju som bekant ganska så fort.
    Vi har med kalasat en del här de senaste dagarna, men ja inte på samma sätt som ni då;-)
    Är så roligt det där med barn. Förra året sa Tyra att hon skulle minsann aaaaaaaldrig åka på något bilsläp eller ha en amssa kalas hemma när hon tog studenten. Nä hon ville bara åka till Stufvenäs, ett gästgiveri o restaurang bara 7 km från oss. Dit skulle hon åka och äta fin middag minsann.
    Så jag sa till henne igår att hon kunde väl iaf åka S-E:s cab, han har säkert en ny tills dess;-) Vaddå, sa hon, jag har väl aldrig sagt att jag inte ska åka lastbil. Man vill väl vara med alla kompisarna??
    Goa unge alltså, härligt när de tänker så ju:))

    Så fin han var i kostym o fluga, sååå stilig! Gick det bra med ditt tal då?? Klarade du dig ifrån att inte ulka och sprutande tårar??? Ååå gumman, jag tror inte att någon annans öga var tort i vart fall. Du skriver ju så innerligt och med hela ditt hjärta.
    O fina Kajsa!! 17 år, tänk va!
    Tänk vilka fina barn ni har, vilken lycka det är.
    Hälsa dem båda och gratta så mycket!

    Jag lovar dig att när du kommer hit så ska du bara sätta dig till dukade bord, dricka bubbel och pladdra i massor.
    Men nu ska du varva ner och bara vara.
    Jag går på semester den 3 juli.

    Tänk idag har vi hälsat på ett par kompisar som fick en liten flicka för två veckor sen. Jösses så liten. Ja, Tyra vägde ju inte heller mer än 2,8kg när hon föddes, men man glömmer ju hur små de är. Men en sak man aldrig glömmer är den där bebisdoften, mmmmmm. Varma händer och lena kinder.

    Nu ska jag gå o sussa, man ska ju visst jobba imorgon;-)
    Suss gott vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥