Follow my blog with Bloglovin

måndag 31 augusti 2015

Som om jag vore gravid


 Har ni pippi på något??
Alltså om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var gravid....;)
 Men det här....
Alltså jag är sugen på apelsinjuice heeela tiden.
Det rinner på insidan av kinderna bara jag tänker på ett glas juice med is....
Haha.... ni vet så som det brukar vara när man är gravid..
Fast när jag var gravid hade jag en crusch på Mc Donalds jordgubb/vaniljpaj...
Fast eftersom min minsta bäbis nyss fyllt 18 så var ju det ett tag sen...
Å eftersom det där med graviditeter är över och förbi för min del måste mitt konstanta begär efter
juice helt enkelt bara bero på att jag behöver det...
Varför kämpa emot liksom?
Ikväll har jag haft den blivande bruden här. 
Jag ska sy om hennes klänning...hmm...eller snarare rätta till...
Hon beställde en på nätet som hon lämnade in till en skräddare inne i stan fast jag hade erbjudit mig att göra det åt henne....
Hon vill ju aldrig vara till besvär så hon lyssnade inte alls på mig...
Hon vet ju att jag egentligen avskyr att ändra...men jag tänkte att om hon sitter här o pratar med mig under tiden då blir det ju bara roligt.....
Men men hur som helst....
....när hon hämtade ut skapelsen.... 
ja då fick hon nog en smula panik...för nu är den avklippt snett och för kort...
 den är insydd för mycket och ärmarna ser ut som...jag jag vet inte riktigt...

Hur som helst så ska vi trolla lite med den så det kommer bli bra!
Önskar bara att hon inte hade varit så envis... 
...då hade jag sluppit rätta till någon annans missar.... 
Tur hon är så söt den där lilla J...;)

Ska ni se Sofias Änglar ikväll?
Ååå vad jag kommer grina....
Det är ett så himla fint program tycker jag.
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Bara drick....din kropp skriker säkert efter C vitamin. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ganska bra craving ändå. Juice är ju trots allt rätt nyttigt! Men herregud, vad är det för skräddare som levererar nåt så galet!!! Usch vad arg jag hade varit!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hmm Juice är kanske inte alls så bra som man tror. Ät apelsiner om det nu inte råkar vara färskpressad juice. Värsta pekfingret här.. fast jag menar bara väl. Det innehåller sjukt mycket socker faktiskt. Tur att du är så bra på att skrädda. Vilken fin vän du är. Kraaaam pia

    SvaraRadera
  4. Juice är så gott, så det är väl bara att svepa ett glas eller två. Tur att du är duktig på att fixa till kläder.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Nypressad apelsinjuice är himmelskt gott!

    Lycka till med klänningen. Kram Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥