Follow my blog with Bloglovin

fredag 26 februari 2016

Nån slags rättvisa får man ju faktiskt lov att skapa till sig..;)

 Sådärja....
Nu börjar det ordna upp sig...;)
Nu ni.... nu säger jag skål och så skriker jag....
SEEEEEMEEEESTER!!!
Å så klart har jag fixat en dos rättvisa..;)
Jag sitter här och myser med ett glas rött....
..Å han bastu-mötes-killen är kock i kväll....
RÄTTVIST!!
Å här ser ni hur det ser ut i köket en vanlig fredagskväll..;)
Disk o chipspåsar, pärmar o sladdar....
..smulor o rödvin...å så en kock på det...
Allt i en salig härlig blandning...

Oavsett om ni har semester eller ej så är det ju fredag och DET är ju värt att fira...
Eller hur..;)

Kram på er!
Katarina

4 kommentarer:

  1. Härligt och grattis till semestern. Härlig start har du också fått :)Här är det Fredag men ändå inte. Har en jobb helg framför mig men det får gå det med.
    Ha ni en riktigt skön semester!

    SvaraRadera
  2. Härligt och grattis till semestern. Härlig start har du också fått :)Här är det Fredag men ändå inte. Har en jobb helg framför mig men det får gå det med.
    Ha ni en riktigt skön semester!

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en härlig fredag i ert kök tycker jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Såå mysigt ser det ut hos er. Klart man måste skapa lite rättvisa. Du har ju haft en tuff dag med naglar spinningen och styling. Ha ha. Ha nu en underbar skidsemester och bryt inga ben. Kram Inger

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥