Follow my blog with Bloglovin

onsdag 16 mars 2016

Badar i bubblor

Hej hej!
Sitter ni bänkade framför mästerkocken??
Det gör vi här....;)
Jag har landat i soffan äntligen efter en lång men väldigt rolig jobbdag.
Det känns i kroppen att jag mest sitter framför en dator...inte riktigt van vid att släpa 
grejjer, ränna upp o ner i trappor och krypa under sängar för att gömma sladdar...
SÅ skyndade jag mig runt på en Sally-runda så fort jag kom hem...
Hahahaaa....
Ni som följer mig på instagram kunde ju se hur himlans snygg hon var efter 
den promenaden.....;)....så nu vill inte mina ben stå upp längre......
Vi gled ner här en stund....såååå skönt att sitta där 
och titta på när solen försvinner borta vid kilsbergen...
 De här bilderna tog jag i söndags då vi eftermiddagsbadade...
Inte så fint väder som i dag men härligt ändå.

 Bubblor i glaset måste man ha då man badar i bubblor...
Det går lika bra med Ica-bubblor.....ibland...;)
Här ute kör vi med plastglas. Det vore ingen höjdare att få glassplitter där i..
Jag lär somna ovaggad i kväll och i morgon väntar en vanlig dag på kontoret...
...inte dumt det heller..;)

Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt det ser ut. Nu har jag kollat in Sally på Insta också ;) Min vovvar var lika fin efter skogspromenaden. Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt det där såg ut då! Skulle också så gärna vilja ha ett sånt där bubbelkar. Man nöjer sig ju liksom inte med poolen. Mycket vill ha mer, du vet, hahaha!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Mästerkocken vill man inte missa! Vad härligt med bad och bubblor.
    Kram
    MAria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥