Follow my blog with Bloglovin

tisdag 15 mars 2016

Det gick bra och nu firar vi...;)

Hallå där!
Jamen det gick ju alldeles lysande i dag och jag hade inte behövt oja 
mig över vare sig stövlarna, knäna eller kjollängden....haha...
...för det kom inte med på bilden.....tror jag i alla fall....;)

Det var ingen tidning som skulle ges ut som jag trodde.
Nix det var en broschyr på x-antal sidor som Fastighetsbyrån ska ge ut till alla hushåll 
i hela Örebro samt alla som de säljer åt.......under ett år framåt......
..håhåjaja.......
Där kommer vi vara med på bild och en liten intervju....
Spännande spännande.....;)
Helena och jag skuttade i väg och åt lunch efteråt och 
hann diskutera både seriösa och mindre seriösa saker....;)

I morgon blir det en heldag med stylingar.
Då gäller det att hålla tungan rätt i mun och använda olika saker
så det inte blir samma samma....
Men kul??....JAAA det blir det!
Vi firar här ikväll...;)
Vi firar att M har sålt sitt företag och går vidare mot nya utmaningar...

Kram Katarina

9 kommentarer:

  1. Å GRATTIS till Mattias!!!
    Bubblor en tisdag, tjoho så härligt! :))
    Då vill jag allt få se den där broschyren sen du :)
    Ni kommer ju så klart se helt strålande ut!
    Efter biltvätt ska jag bädda rent här ;-) Maken ska måla spikskallar;-)
    Ha en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Grattis! Ska bli kul att få se resultatet sedan. Klart det blev ett glas bubbel! Jag sa ju det ;-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Spännande, och stort GRATTIS till både broschyr och försäljning! Mycket bra anledning till lite bubbel...:)
    Skratt*... En mycket vacker selfie i badrummet ;) ;)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Nämen Grattis till dig och dina framgångar och vad spännande med M:s nya utmaningar. Det är så livet borde vara... Kraaaam pia

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att fira. Spännande med nya utmaningar.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  6. Så spännande! Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vad mycket roligt ni har att fira. Grattis!!! Kram

    SvaraRadera
  8. Det händer grejer hos er. Stort grattis till både sålt företag och broschyr.
    Klart ni måste fira:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att det gick bra då. Men det är jag inte ett dugg förvånad över :-) Kul att fira nåt som gått i lås!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥