Follow my blog with Bloglovin

fredag 18 mars 2016

För ett år sedan....

 Godmorgon!
Fredag igen..häärligt hääärligt...
I dag tänkte jag blicka tillbaks lite ett år igen...;)
Det var så roligt att ni var några som gillade den idén och
till alla bloggvänner...VARSÅGODA att ta den idén ni med...
Tänk vad synd att inte använda alla fina bilder igen...;)

För ett år sedan var Sally och jag på lunchdate med Doris och 
Helena....;) Jag tyckte den bilden passade bra eftersom hon
och Mr J kommer på date till oss på lördag... 
 Hmm...en mindre fin bild men ändå roligt att minnas...
för ett år sedan hade vi inte kommit särskilt långt i tvättstugan....
 Jag förälskade mig i en gul manick och tyckte plötsligt att det var jätte roligt att putsa fönster...
Hmmmm...den första förälskelsen har lagt sig kan man väl säga...;)
 Å titta!! För ett år sedan hade vi redan tagit fram utemöblerna....
Nu har ju precis snön försvunnit här...
 Så hoppas jag på sånt här väder på lördag, så vi kan sitta här och äta...
Å sitta här med ett glas bubbel....
Fast nu ser det ju förstås inte ut precis så här i uterummet...
Det här var ju för ett år sedan....

Nähäni...
Hoppas ni får en fin fredag.
Jag jobbar både på kontoret och med styling i dag innan 
kvällen fylls med städning inför morgondagen...
Ett annat slags fredagsmys kan man säga..;)
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Då kommer vi också......vill också gå på date med er alla fyra..... Nu känns det som en evighet sen vi träffades och så kan vi ju inte ha det. Håller tummen för fint väder imon, men det spelar egentligen ingen roll för ni kommer få det hur mysigt som helst ändå. Kram till er alla. Tina

    SvaraRadera
  2. Härligt med återblickar. :-)Hoppas också på fint väder till helgen. Kramizz å ha en jättefin fredag/Laila

    SvaraRadera
  3. Å så härligt att blicka tillbaka!
    Det ska jag nog också göra! Tack för tipset!!:)
    Å vad jag längtar till sol och värme när jag läste ditt Greklandsinlägg! Så ljuvligt!

    Ha en fin fredag nu finaste!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Mysigt! Jag ska också kolla vad jag gjorde för ett år sedan. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Härliga återblickar :)
    Hoppas på fint väder åt er imorgon ( åt mig med) och att ni får en underbar kväll.
    Ha en skön fredagskväll och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥