Follow my blog with Bloglovin

måndag 14 mars 2016

Nu kommer den....

 Hej hej!
Jamen visst känner vi den nu va??
Visst känner vi att våren börjar smyga sig på....
Solen börjar värma lite och ljuset....det här välbehövliga ljuset som till o 
med stannar kvar en stund då man kommer hem från jobbet....
 I dag låg senaste Drömhem och väntade i brevlådan så med den och en kopp te
 ska jag drömma mig bort en stund....;)
Bit för bit i uterummet börjar bli i ordning så snart snart kan jag köpa vårblommor och ställa in här.
Det är ju lika härligt varje gång man får göra det...
Lite påskiga små gula söta tror jag det får bli...;)

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. På onsdag ska det bli riktigt varm o soligt. Så skönt!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Åh så kul att den äntligen är på G, våren alltså! Ska bli kul att träffas i helgen, för det blir väl något ?
    Kramelikram Helena

    SvaraRadera
  3. OH ja visst känner jag att den är på gång. Så härligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jaaa, igår på väg hem från jobbet kände jag verklig vårkänsla även om det inte var så varmt.
    Härligt!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥