Follow my blog with Bloglovin

måndag 5 september 2016

Mamma Mia-stranden

 Hej heeeeeej...
Ännu mer Grekland blir det här nu...
kanske tycker ni det är trist med bara en massa semesterbilder....eller så är ni som jag
och går i gång på detaljer man ser....
Som stenmuren där till vänster....enkelt byggd med bara helt vanliga stenar man kan
 hitta lite här och där.....å utesängarna......hur mysiga är inte de???
Skulle helt klart kunna tänka mig en sänghimmelsäng hemma i vår trädgård.
De här har dessutom ett smart bord i mitten så man kan ställa i från sig...
...ja...det man nu behöver ställa i från sig...
I dag har vi varit på Mamma Mia-stranden Kastani....
En liten och livfull strand och jag har legat under ett svajande parasoll och läst ut min bok
av Sofie Sarenbrant. "Avdelning 73"
Hua hua....sååå bra men såååå otäck...

Nu har vi njutit av ett glas vitt på balkongen med den vidunderliga utsikten och ska strax
gå ner och äta...
Ni som följer mig på instagram vet exakt hur det ser ut där vi snart ska gå....
Brant brant men fiiiiiint...;)

Kram och ha en fin kväll!
Katarina

1 kommentar:

  1. Hello Sally,
    The less time we returned from vacation and we patched over in Greece. This year we chose Kefalonia. I understand that you were in Skiathos. Both locations are wonderful! In future I would go in a Greek village to know the traditions of '' hot '' and eat cooked villagers. Preferred places for vacation without much agitation and more authentic.
    With great love, Mia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥