Follow my blog with Bloglovin

torsdag 24 november 2016

När man inte tror att det finns fler saker att prata om.....

Hallå där!

Nu ni...nu ska ni allt få ett riktigt toppentips på en datenight som bokstavligen 
pågår ända till mitt i natten....;)

M och jag hade ju som ni vet Datenight i fredags..
För att lyckas med en datenight om man nu bestämmer sig för att vara hemma
gör man så här.....
Såklart är man ensamma hemma!!
Efter middagen tänder man en massa ljus och tänder en brasa om man har en öppen spis..
TV´n SKA vara AVSTÄNGD hela kvällen...
..sätt på musik i stället.
Häll upp något gott i glasen och plocka fram något extra smarrigt.....
Jamen sen är det bara att sätta i gång....
Med vadå???
Ja, prata.....vad trodde ni??...;)

M och jag har ju varit ett par sedan året jag skulle fylla 17 så det finns nog ingenting som vi inte vet om varandra.....men vad tänker och tycker vi egentligen om vissa saker...man kan ju ändra sig genom åren......och finns det sånt som vi faktiskt inte pratar om?
Hur vet man vad det är man ska prata om??
..och vad är det som man ev. inte vet om den andre...??

Jo förstår ni...man tar hjälp av en sån här.....
En Fuelbox för vänner eller en för par....
Jag har fått mina som bloggåva och jag såg mycket fram emot att få testa...

-Ska vi spela det där spelet? sa M
-Meeeeen för 18:e gången det är INGET spel.... sa jag...
-Det är små kort med frågor som ska få oss att diskutera och prata...

???
-Va... sa han.....prata!!.....ännu mer??...Om vadå??
Jaa det undrade jag också...

Hahahaa.... han var så söt där han slog sig ner i soffan med ett glas rött
och såg sådär lite skolpojkesnervös ut.....
Det finns inga regler för hur man ska göra utan man bestämmer själv.
Vi drog ett kort i taget och så svarade vi båda på frågan......
Alltså vi både skrattade och blev lite tårögda och nostalgiska...
.....pussades och såg varandra djupt i ögonen...
...å så fick vi minsann veta en massa som vi inte ens visste att vi inte frågat varandra om....

Å vissa saker är ju kanske sånt man inte frågar sådär bara över en middag...
Då kan det ju vara himla bra om det liksom står där på kortet för på nåt vis blir det ju som att man måste svara då.....
Frågekorten kommer i läckra vita boxar som är som en fin inredningsdetalj...
Så man behöver ju minsann inte ställa in dem i ett skåp...
Nä de här ska få stå framme här hos oss för vi kommer absolut plocka fram dem snart igen...
Å bara att få säga att man ska ha Datenight gör ju halva gejen....;)

Å ser ni....liiiiiite mässing har smugit sig in...det trodde ju inte ens jag att det skulle göra....
Haha... de här är 2: a sort. från outleten i Skultuna och har nåt litet fel som jag inte hittat..


Jamen lite så var vår datenight...
En urmysig kväll som inte slutade förns mitt i natten eftersom vi "bara" skulle ta en fråga till...
....och en till....och en till........

Om ni också vill ha det så här mysigt tycker jag absolut ni ska beställa en egen Fuelbox.
Eller varför inte köpa den som en galet rolig, annorlunda och personlig julklapp till någon?

Fram till och med söndag 27/11 får ni
 20% rabatt om ni uppger koden: SALLYSHUS
Du kommer till Fuelbox webshop här.
Lite suddig bild men det är ju så man ska känna sig efter en lyckad datenight....
Lite suddig o luddig och galet förälskad...;)

Fler Datenights åt folket!!!

Ha en toppentorsdag!
Kraaaaaam Katarina

(inlägget är ett litet samarbete kan man kanske säga)

6 kommentarer:

  1. Superfina bilder och en mycket trevlig blogg.
    husno22.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Ha ha vad kul! Hade tänkt beställa sådana till J i julklapp och det blir ju lite extra kul med rabatt,
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken bra grej. Tack för tipset.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Oh how lovely and what a good idea !
    Gail x

    SvaraRadera
  5. Såå påhittiga ni är. Underbart. Detta vore kanske något. TV slötittar man ju mest på. Du visar såå underbara bilder jämt. Hoppas du är frisk och pigg igen. Kram Inger

    SvaraRadera
  6. Vill bara skicka ett stort leende! :-) ( Siv

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥