Follow my blog with Bloglovin

fredag 9 december 2016

Julpimpat badrum

 Hej heeeej...
Här har jag haft en sån där lång skön förmiddag.
Frukost framför Jul med Ernst som jag missade i går och så en 
långpromenad med Sally på det...;)
Nu ska jag strax jobba några timmar innan det blir julbord i kväll...
 I badrummet är det i alla fall inte kaos och här är det så där lagom julpimpat.


Tallris...kan det bli finare??
 Ja jo såklart med lite snitthyacinter...;)
Fast fint bara ensamt också...

 Lite "snö" i ljuslyktorna är stort måste måste till jul.
Plättlätt att bara hälla i grovsalt och tända ett ljus...myyyys...
 Å så hittepåkrans på dörren...

Jomen nu kan vi nog bli lite änglalika här inne inför kvällen...;)
Ha en alldeles fab snart-är-det-jul-fredag!
Kraaaaam Katarina

2 kommentarer:

  1. Fint som attan. Jag ska snart åka och handla lite blommor att pynta med. tack för inspiration. Tallris och hyacinter. Underbart ♥ Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hej snäckan!
    Å, jag skulle kunna flytta in i ert badrum... på riktigt alltså:))
    Tack gulle gulle..<3
    Jag behövde vila hjärnan ett par dagar, för nu är det bättre :)
    Ska dra på mig regnisar nu och plocka lite skogsmaterial ;)
    Sen är det glöggmingel hos svärmor vid tre.
    Ha en riktigt fin lördag snickedickan :))
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥