Follow my blog with Bloglovin

söndag 22 januari 2017

En skön söndag en våning upp...

Hej på er och hej söndagkväll!

Tjejfesten i går var såååklart jätte trevlig och som alltid när fina T ordnar
blir det ny och spännande mat... Jag åt glasnudlar för första gången och...
tja de smakade ju absolut ingenting....haha...
Tur att det var så många goda tillbehör och att T berättade för mig
 att det är just tillbehören som sätter smaken...;)
 Å så hade hon gjort supersmarriga biffar till mig
eftersom jag verkligen avskyr lax som de andra fick...
Stort älsk på att hon mindes det...
 Huset ni vet...där skulle det ha varit visning i dag...
Men det är redan sålt och visningen är ju därmed inställd....
....så jag fick ledigt i dag..;)
Vi har hållt på i det där grön/grå/blå rummet på övervåningen...

Fåtöljer ska skulle ställas på plats, en tvbänk skulle monteras färdigt, en tv skulle komma upp på 
väggen och det skulle kluras på bord och gardiner och annat lullull....
Ja men det blir bra det här...

Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Så fin dukning. Och snygg soffa. Spännande med ert projekt där hemma. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ska bli SÅ spännande att få se ert nya rum där uppe! Tror också det kommer bli toppen, du har så bra smak. Eller ni, kanske man ska säga ;) Själv vill jag vääääldigt gärna byta ut soffan i vårt TV-rum, men det måste ju vara en med lika mycket plats, som den vi har. Plus att jag tänkte att en av döttrarna kunde ta den soffan vi har, när hon någon gång flyttar ;) Vet nämligen att henens pojkvän är djupt förälskad i den soffan och om jag kan köpa en ny så ... ;) Men tills dess får den nog stå kvar. Den är för ny för att kastas ;)
    Ha nu en fortsatt fin söndag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Spännande att testa nya maträtter. Vilken fin dukning. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥